Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, når det blir E92 bygging?

Tjaa, si det du? :P

Hvis jeg skal være ufornuftig med pengebruken i fremtiden også, og ingen uforutsette ting som dame/unge eller huskjøp så er det vel reelt iløpet av et år eller to ;)

Hvis det ikke blir en E46 cab da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, når det blir E92 bygging?

Tjaa, si det du? :P

Hvis jeg skal være ufornuftig med pengebruken i fremtiden også, og ingen uforutsette ting som dame/unge eller huskjøp så er det vel reelt iløpet av et år eller to ;)

Whaaaat??:D Nå får du jaggu fortelle litt mer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaaaat??:D Nå får du jaggu fortelle litt mer her.

Er vel ingenting og fortelle om foreløpig, men sjansen er stor for at neste bil blir en E92 ja ;)

Hadde jo planer om og kjøpe Apine_White sin hvite og sorte/karbondetaljerte smykke av en bil, hvis han skulle selge den, men siden den ligger ute allerede, så har jeg ikke penger eller en gunstig tid til og selge unna 2 av dem andre Bmw'ene jeg har..

Men vet ikke om kanskje E46'en kommer ut for salg iløpet av sommeren, og fikse opp E36'en og kvitte meg den også for og frigjøre litt kapital :-k

Også være nykter med pengebruken resten av året, og rægge rundt i Sierraen til våren 2010, så får vi se hva det blir til da :P

Stikkord da blir:

- Fet lakk

- Store felger

- Ekstrem senk

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det, men du kan bare glemme å selge 46'ern før Racewars!

Men E92 er gull. Har sååå lyst på det selv også:) Har trua på at den blir bra hvis du står oppført som eier, det er helt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det, men du kan bare glemme å selge 46'ern før Racewars!

Men E92 er gull. Har sååå lyst på det selv også:) Har trua på at den blir bra hvis du står oppført som eier, det er helt klart.

Blir isåfall lagt ut etter 27. juli ja, hvis det blir tilfelle ;)

E92 er rått ja, men når jeg tenker meg om, så blir det vel nesten samme pris for og fikse opp en E92 litt, som og kjøpe seg en strøken E46 M3..

Men er jo langt fram i tid ennå dette her er snakk om..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekk er vel og ta i litt hardt ve ? :P

Kan vel kalles får i ulveklær den jeg har nå og da :)

Men som sagt, er jo så lenge til, så mye som kan skje!

Kan hende det blir en ny VW også, den nye Passat CC'en og Scirocco'en er jo ekstremt tøffe! Også får jeg en god pris hvis jeg bestiller meg en ny VW eller Audi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...