Testpiloten Skrevet Januar 11, 2009 Share Skrevet Januar 11, 2009 Et spørsmål, når blir det E92 bygging da mann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2009 Hehe, når det blir E92 bygging? Tjaa, si det du? Hvis jeg skal være ufornuftig med pengebruken i fremtiden også, og ingen uforutsette ting som dame/unge eller huskjøp så er det vel reelt iløpet av et år eller to Hvis det ikke blir en E46 cab da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 E92 er tingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 13, 2009 Share Skrevet Januar 13, 2009 Hehe, når det blir E92 bygging?Tjaa, si det du? Hvis jeg skal være ufornuftig med pengebruken i fremtiden også, og ingen uforutsette ting som dame/unge eller huskjøp så er det vel reelt iløpet av et år eller to Whaaaat?? Nå får du jaggu fortelle litt mer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2009 Whaaaat?? Nå får du jaggu fortelle litt mer her. Er vel ingenting og fortelle om foreløpig, men sjansen er stor for at neste bil blir en E92 ja Hadde jo planer om og kjøpe Apine_White sin hvite og sorte/karbondetaljerte smykke av en bil, hvis han skulle selge den, men siden den ligger ute allerede, så har jeg ikke penger eller en gunstig tid til og selge unna 2 av dem andre Bmw'ene jeg har.. Men vet ikke om kanskje E46'en kommer ut for salg iløpet av sommeren, og fikse opp E36'en og kvitte meg den også for og frigjøre litt kapital Også være nykter med pengebruken resten av året, og rægge rundt i Sierraen til våren 2010, så får vi se hva det blir til da Stikkord da blir: - Fet lakk - Store felger - Ekstrem senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Høres bra ut det, men du kan bare glemme å selge 46'ern før Racewars! Men E92 er gull. Har sååå lyst på det selv også Har trua på at den blir bra hvis du står oppført som eier, det er helt klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 e92 320 "m3" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Høres bra ut det, men du kan bare glemme å selge 46'ern før Racewars!Men E92 er gull. Har sååå lyst på det selv også Har trua på at den blir bra hvis du står oppført som eier, det er helt klart. Blir isåfall lagt ut etter 27. juli ja, hvis det blir tilfelle E92 er rått ja, men når jeg tenker meg om, så blir det vel nesten samme pris for og fikse opp en E92 litt, som og kjøpe seg en strøken E46 M3.. Men er jo langt fram i tid ennå dette her er snakk om.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 e92 320 "m3" Kommer du innpå tråden min og prøver å være eplekjekk eller Sondre?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 e92 320 "m3" Kommer du innpå tråden min og prøver å være eplekjekk eller Sondre?! vet ikke med eple, men kjekk er det jo ingen tvil om hehe hadde vært litt kult får i ulveklær Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Kjekk er vel og ta i litt hardt ve ? Kan vel kalles får i ulveklær den jeg har nå og da Men som sagt, er jo så lenge til, så mye som kan skje! Kan hende det blir en ny VW også, den nye Passat CC'en og Scirocco'en er jo ekstremt tøffe! Også får jeg en god pris hvis jeg bestiller meg en ny VW eller Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Scirocco "lettere" modifisert: CC : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Scirocco "lettere" modifisert: CC : Noko rå den Scirocco`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 14, 2009 Share Skrevet Januar 14, 2009 Nå skal vi vel ikke banne i kjerka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2009 Hehe, nei burde vel egentlig ikke det, men er jo to perverst tøffe biler, og Sciroccoen er faktisk oppe på topp 10 lista mi om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå