Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noko rå den Scirocco`n :D

Ja, den er rett og slett bøllete :twisted:

Ja, det var veldig også det :D Tror jeg nesten hadde blitt redd om jeg så den der i speilet.. Hadde sikkert kikka sånn at jeg kjørte ut. Ingen tvil om at den vekker oppmerksomhet. Ser jo helt værst ut, veldig banepreg hvertfall, men det er tøft :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja :D

Den er utrolig fet, helt orginal også, litt sprek lakk, felger og sote ruter så trenger man strengt tatt ikke gjøre mer.. Bortsett fra at fjæringen/demperne er elektriske da, så kanskje ikke så enkelt akkurat det med senkingen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grom kjerre det der ja.. Skulle jeg hatt sånn skulle det blitt diesel..

Kan jo sette i anna motor i den du har og da Anders :P

140hk TDi'en og chippe den så har du en bil som går greit ja ;)

Jada, bare gi meg en 50-150.000,- du så skal jeg bytte motor, ikke noe problem det 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... Evt sette i en 328 motor da.. Behøver ikke å bli så kostbart igjen kontra m3 :)

Joda, er absolutt en mulighet det :) Vet da søren hvor mye en sånn motor kan ligge på jeg, men er jo billigere og enklere og oppgradere til..

Regner med ledningsnettet er det samme, men bremsene må vel kanskje oppgraderes noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal være bare å plugge rett i (tror jeg).. Har vel på koed + at man kan komme over no brukt..

Er ikke sikker på om det er no forskjell på bremser..

Men tror ikke det er så vanskelig å konvertere til 2,8 :) Syns jo heller ikke 8)

+ at det går jo en goo del bedre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... Evt sette i en 328 motor da.. Behøver ikke å bli så kostbart igjen kontra m3 :)

Joda, er absolutt en mulighet det :) Vet da søren hvor mye en sånn motor kan ligge på jeg, men er jo billigere og enklere og oppgradere til..

Regner med ledningsnettet er det samme, men bremsene må vel kanskje oppgraderes noe?

Bare å slenge på Big Brake Kit det vettu;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slenge på Big Brake Kit det vettu;)

Større slissa og borra bremseskiver/kalippere og red stuff klosser er snart under bestilling, så ingat problem ;)

Er ikke verre nei :) og ESS kompressor :P Hehe..

2,8l og ESS kompressor hadde gjort seg det ;)

295hk og 380 NM = 0-100 på 5,4 sekunder :D Hehe..

Men vet ikke om jeg skal "ta av" helt motormessig, ihvertfall ikke hvis jeg muligens skal selge den til sommeren.. Har gått med nok kroner fra før på bilen så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg veldig godt på det..

Men bare en 328 motor kan du jo fort havne på totalt ikke så altfor mye mer enn 15000,- Med bare bytte av gir og motor.. Så får du en fresk bil med 320 diffen :)

Å jaa.. Ikke at den vingen er drit stygg.. Men CSL bak luka er så mye fetere

Kom ikke inn på Koed (hverken .no eller .dk) men tok en rask kikk på ebay, og så de motorene lå på rundt 10-20.000,- avhengig av komplett motor og km.stand..

Hadde vært moro med en 2,8l ja, vil nok merke en forskjell da ;)

Hmm, kanskje Ole eller Øyvind (Automote) har peil om hvor man kan finne en bra motor for en grei pris.. Får høre med dem også kanskje. Blocket.se er jo også en mulighet..

Tror luka blir bra selv jeg :) Blir vel lakkering rundt Februar tror jeg, så blir spennende og se resultatet der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slenge på Big Brake Kit det vettu;)

Større slissa og borra bremseskiver/kalippere og red stuff klosser er snart under bestilling, så ingat problem ;)

Er ikke verre nei :) og ESS kompressor :P Hehe..

2,8l og ESS kompressor hadde gjort seg det ;)

295hk og 380 NM = 0-100 på 5,4 sekunder :D Hehe..

Men vet ikke om jeg skal "ta av" helt motormessig, ihvertfall ikke hvis jeg muligens skal selge den til sommeren.. Har gått med nok kroner fra før på bilen så..

Hvilke sett falt du på?

Ble utsatt litt for min del med de K-sport bremsene... Får se om det kanskje skjer noe i slutten av sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...