Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noko rå den Scirocco`n :D

Ja, den er rett og slett bøllete :twisted:

Ja, det var veldig også det :D Tror jeg nesten hadde blitt redd om jeg så den der i speilet.. Hadde sikkert kikka sånn at jeg kjørte ut. Ingen tvil om at den vekker oppmerksomhet. Ser jo helt værst ut, veldig banepreg hvertfall, men det er tøft :devil:

Hadde nok ikke brydd meg noe særlig.. ;) hvis jeg i det hele tatt hadde sett den fisebilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noko rå den Scirocco`n :D

Ja, den er rett og slett bøllete :twisted:

Ja, det var veldig også det :D Tror jeg nesten hadde blitt redd om jeg så den der i speilet.. Hadde sikkert kikka sånn at jeg kjørte ut. Ingen tvil om at den vekker oppmerksomhet. Ser jo helt værst ut, veldig banepreg hvertfall, men det er tøft :devil:

Hadde nok ikke brydd meg noe særlig.. ;) hvis jeg i det hele tatt hadde sett den fisebilen..

hehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer ventilerte skiver 300x22mm foran, og 280x10mm ventilerte skiver bak, Zimmerman:

rdqq0fcccb78w8dot1qj.jpg

Og EBC Red Stuff klosser:

0o7tf75dt8mosijkfdpt.jpg

Men må vel også skaffe meg andre kalipere, men fant da ikke noe der.. Kanskje lurere og kjøpe et helt kit, som du sier?

Og hva blir prisen på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For se om det blir yellostuff klosser i det hele tatt ...

Sikler etter heftigere bremser totalt sett.

Nei har mistet litt trua på EBC bremser i det store og hele. Hadde det på M5'en min for noen år tilbake, og dei vart knappe 6 mnd før de var skjeive igjen, og der var det ingen banekjøring inni bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsegutt: Er absolutt en mulighet det XYZ kitet, så bra ut hvertfall :)

Ser han Ruud Racing selger gromme bremser da, hør med han!?

Så gromme ut de ja! :twisted: Men hvis jeg skal ha noe som matcher bak og da, så blir det fort dyrt :P Blir seende litt dumt ut med de versting bremsene foran også orginalt bak kanskje?

Detta blir en dyr vinter for deg Anders, hehehe..

Ser ut som det begynner og dra seg til ordentlig nå ja :lol:

Er fort oppe i 40.000,- denne vinteren her da, hvis det blir bremser også..

Og det uten og ha rørt motoren enda :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Godt det er noen som kan koste på bilen. I år har det sagt totalt stopp så har ikke fått gjort noen av de tingene jeg skulle mtp interiør og diverse..

Må jo "reparere" for 15000 også da.. Der hovedandelen på rundt 9000 går til nye dekk foran og bak.. Kan kun forklares med at det plutselig ble litt andre interesser igjen.. Kameraet har jo kostet meg 7000 kroner, og så blir det jo ferie og dill :D Nå MÅ jeg bare ta vare på dama ellers går det til h&%""#¤

Så blir vel ikke så mye nytt på Breitbauen i år som håpet gitt.. :roll:

Håper bare ikke det blir hus og unge nå for da er det bare å selge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...