anders87 Skrevet Januar 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2009 Vurderer ventilerte skiver 300x22mm foran, og 280x10mm ventilerte skiver bak, Zimmerman: Og EBC Red Stuff klosser: Men må vel også skaffe meg andre kalipere, men fant da ikke noe der.. Kanskje lurere og kjøpe et helt kit, som du sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Noko rå den Scirocco`n Ja, den er rett og slett bøllete Ja, det var veldig også det Tror jeg nesten hadde blitt redd om jeg så den der i speilet.. Hadde sikkert kikka sånn at jeg kjørte ut. Ingen tvil om at den vekker oppmerksomhet. Ser jo helt værst ut, veldig banepreg hvertfall, men det er tøft Hadde nok ikke brydd meg noe særlig.. hvis jeg i det hele tatt hadde sett den fisebilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Noko rå den Scirocco`n Ja, den er rett og slett bøllete Ja, det var veldig også det Tror jeg nesten hadde blitt redd om jeg så den der i speilet.. Hadde sikkert kikka sånn at jeg kjørte ut. Ingen tvil om at den vekker oppmerksomhet. Ser jo helt værst ut, veldig banepreg hvertfall, men det er tøft Hadde nok ikke brydd meg noe særlig.. hvis jeg i det hele tatt hadde sett den fisebilen.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 16, 2009 Share Skrevet Januar 16, 2009 Vurderer ventilerte skiver 300x22mm foran, og 280x10mm ventilerte skiver bak, Zimmerman: Og EBC Red Stuff klosser: Men må vel også skaffe meg andre kalipere, men fant da ikke noe der.. Kanskje lurere og kjøpe et helt kit, som du sier? Og hva blir prisen på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2009 Tja, hvor mye ble det da? Rundt en 5-6000,- mener jeg, uten kalipere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Har dårlig erfaring med red stuff klosser på min E-30. spesielt etter banekjøringen i sept. Klarer ikke og låse hjulene ved kalde bremser. Skal prøve yellow stuff nå. bare et tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Har dårlig erfaring med EBC selv.. I sammenheng med lettsykkelen min.. To ganger så datt hele bremseklossen av selve plata.. Er jo livs farlig vis det er nød brems.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 For se om det blir yellostuff klosser i det hele tatt ... Sikler etter heftigere bremser totalt sett. Nei har mistet litt trua på EBC bremser i det store og hele. Hadde det på M5'en min for noen år tilbake, og dei vart knappe 6 mnd før de var skjeive igjen, og der var det ingen banekjøring inni bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2009 Så du hadde styrt unna Red Stuff klossene altså Larsegutt? Noe annet du kan anbefale da, som fungerer og ser bra ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Nei du har jo et stort utvalg med 5-bolt, men koed har vel noe. Har ikke erfaring med kvaliteten. Spørst igrunnen hvor mye du vil legge i det. https://www.koed.no/2.1.asp?katstate=ny ... anker_5575 Edit: greenstuff har jeg på touringen, og dem støver minimalt...deilig og sleppe det støvet. Så skal dem være sterkere også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 Ser han Ruud Racing selger gromme bremser da, hør med han!? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91454 Skulle holde det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Detta blir en dyr vinter for deg Anders, hehehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2009 Larsegutt: Er absolutt en mulighet det XYZ kitet, så bra ut hvertfall Ser han Ruud Racing selger gromme bremser da, hør med han!? Så gromme ut de ja! Men hvis jeg skal ha noe som matcher bak og da, så blir det fort dyrt Blir seende litt dumt ut med de versting bremsene foran også orginalt bak kanskje? Detta blir en dyr vinter for deg Anders, hehehe.. Ser ut som det begynner og dra seg til ordentlig nå ja Er fort oppe i 40.000,- denne vinteren her da, hvis det blir bremser også.. Og det uten og ha rørt motoren enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Hehe.. Godt det er noen som kan koste på bilen. I år har det sagt totalt stopp så har ikke fått gjort noen av de tingene jeg skulle mtp interiør og diverse.. Må jo "reparere" for 15000 også da.. Der hovedandelen på rundt 9000 går til nye dekk foran og bak.. Kan kun forklares med at det plutselig ble litt andre interesser igjen.. Kameraet har jo kostet meg 7000 kroner, og så blir det jo ferie og dill Nå MÅ jeg bare ta vare på dama ellers går det til h&%""#¤ Så blir vel ikke så mye nytt på Breitbauen i år som håpet gitt.. Håper bare ikke det blir hus og unge nå for da er det bare å selge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 19, 2009 Share Skrevet Januar 19, 2009 Håper bare ikke det blir hus og unge nå for da er det bare å selge... Kjøp en gammel campingvogn og babyborn-dukke, så beholder du kjerra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå