anders87 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Kevin: Hehe, har jo ikke så mye anna og bruke pengene på, så noe må dem jo gå til Og med en ny ikke fullt så billig hobby oppå breitbauen og dama så skal det jo holde hardt og man har råd til og "koste" på alt det man vil på hver enkelt av tingene Men de HI-Spec bremsene posta over hadde absolutt gjort seg på bilen altså! *settesegitenkeboksen*
gaasen Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Ser han Ruud Racing selger gromme bremser da, hør med han!? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91454 Skulle holde det? Slike står på cabben. Mulig de skal selges da sivert skal ha større..
anders87 Skrevet Januar 19, 2009 Forfatter Skrevet Januar 19, 2009 Slike står på cabben.Mulig de skal selges da sivert skal ha større.. Stemmer det, har spurt han om de bremsene før, men fikk aldri noe klart svar om han skulle selge eller ikke... Ca. pris tror han skal ha da?
vetu03 Skrevet Januar 19, 2009 Skrevet Januar 19, 2009 Slike står på cabben.Mulig de skal selges da sivert skal ha større.. Stemmer det, har spurt han om de bremsene før, men fikk aldri noe klart svar om han skulle selge eller ikke... Ca. pris tror han skal ha da? Det hadde jo vært knall, så kan de montere mens den står der:p Så slipper du det.
Alex88 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Har dårlig erfaring med EBC selv.. I sammenheng med lettsykkelen min.. To ganger så datt hele bremseklossen av selve plata.. Er jo livs farlig vis det er nød brems.. Det samme har skjedd med en kompis av meg, dette mens han kjørte. Han var ganske heldig, ingen kom til skade både han og sykkelen
vetu03 Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Har dårlig erfaring med EBC selv.. I sammenheng med lettsykkelen min.. To ganger så datt hele bremseklossen av selve plata.. Er jo livs farlig vis det er nød brems.. hmm, såppas!! Det er jo skummelt...
gaasen Skrevet Januar 20, 2009 Skrevet Januar 20, 2009 Slike står på cabben.Mulig de skal selges da sivert skal ha større.. Stemmer det, har spurt han om de bremsene før, men fikk aldri noe klart svar om han skulle selge eller ikke... Ca. pris tror han skal ha da? Blir nesten bare dumt av meg å foreslå noe, jeg har rett og slett ikke anelse. Råder deg bare å sende han en ny sms..
anders87 Skrevet Januar 20, 2009 Forfatter Skrevet Januar 20, 2009 Har dårlig erfaring med EBC selv.. I sammenheng med lettsykkelen min.. To ganger så datt hele bremseklossen av selve plata.. Er jo livs farlig vis det er nød brems.. Det samme har skjedd med en kompis av meg, dette mens han kjørte. Han var ganske heldig, ingen kom til skade både han og sykkelen Liker ikke helt det jeg hører her om de klossene gitt.. Blir nesten bare dumt av meg å foreslå noe, jeg har rett og slett ikke anelse. Råder deg bare å sende han en ny sms.. Hehe, ja det blir vel igrunn det.. Får prøve en gang til da
Thomaz Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 Har dårlig erfaring med EBC selv.. I sammenheng med lettsykkelen min.. To ganger så datt hele bremseklossen av selve plata.. Er jo livs farlig vis det er nød brems.. Det samme har skjedd med en kompis av meg, dette mens han kjørte. Han var ganske heldig, ingen kom til skade både han og sykkelen Liker ikke helt det jeg hører her om de klossene gitt.. Blir nesten bare dumt av meg å foreslå noe, jeg har rett og slett ikke anelse. Råder deg bare å sende han en ny sms.. Hehe, ja det blir vel igrunn det.. Får prøve en gang til da Blir ikke helt imponert over kvaliteten da nei.. Har ikke Ksport no kurrante kit? Evt brukt fra M3 kan være en mulighet å..
///Mysild Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 hehe... en kamerat så en fin bil på nettet her en dag... tror du jammenmeg ikke det var din hehe
///Mysild Skrevet Februar 10, 2009 Skrevet Februar 10, 2009 lurer på om han hadde vært her inne å tråla...
anders87 Skrevet April 1, 2009 Forfatter Skrevet April 1, 2009 Kan jo komme med en bitteliten update her nå, lenge siden sist det har skjedd noe her.. Har jo som sagt før i tråden her at jeg har hentet meg M3 interiør i svart skinn og karbon CSL luke.. Da har luka blitt prøvemontert, og interiør er på vei inn Synes luka kler bilen ordentlig godt, og får den til og se bredere ut.. Vil jo se helheten bedre etter den har blitt lakka, men so fr so good Og interiøret synes jeg bare er deilig Ferdig diskutert Men regner med dere vil se noen bilder her også : ) (ikker ferdig montert, derav litt rare stillinger på nakkeputer)
Simen! Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Oioi Kledde den luka mye bedre enn den andre!! og deilig interiør har du fått da
EirikL Skrevet April 1, 2009 Skrevet April 1, 2009 Ingenting annet å si enn lekkert! Men hvorfor lakke luka? Er ikke hele vitsen at det skal sees at den er av carbon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå