BreitBau Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 Stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Hva betyr det? Er det noe Halling-lingo jeg ikke skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 det er tysk... Es stimmt.. Det stemmer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Hehe, skjønner.. Hadde ikke tysk på skola jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 3, 2009 Share Skrevet April 3, 2009 det er tysk...Es stimmt.. Det stemmer.. er det ikke das stimmt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Hmm... Er litt i tenkeboksen angående AE på bilen nå, ettermontere CCFL ringer på bilen altså.. Også har jeg bestilt den svakeste sotfilmen fra Lamin-X til frontlykt/blinkers og sprederne, samt rutene skal sotes til sommeren og tenkte å kanskje sote blinkersene på skjermene sorte, eller kjøpe nye i sort? Tenkte hvertfall at AE og sota lykter kunne blitt tøft, eller? Hva tror dere om det? Blir det for mye, eller kunne det blitt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Døøh.. Nå kjører jo autoshineshop ett tilbud på deler selges siden.. 300 for ett sett eller noe og det er jo faktisk så billig at du MÅ prøve.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Heheh, ja du sier noe der Får håpe at det ikke er samme parti Norvatio ringer jeg har hørt så mye pent om her inne da Hva tror du om resten da, Kev? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Nå er det ikke veldig fremtredende slik det er, for jeg har aldri tenkt på det som feil.. Men det er jo veldig lett å bare prøve da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Det er sant Klasker avgårde bestillingen imorgen, tenkte jeg. Er jo ikke verre enn og se hvordan det blir, er jo ingen formue i dall til bilen det er snakk om akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hehe.. Nei ikke akkurat.. Og slike ting er jo salgbart på neste ccn treff det vettu;) Tror vi må ha ett loppemarked foran bilene våre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Det er også sant Ja, blir da litt løse deler av det her.. Men vurderer også kanskje, og dette er _stort_ kanskje, om og prøve og bytte felger også.. Må innrømme at disse T198 GS-Race Edition som GS selger er rimelig tøffe.. Men et annet spørsmål er om den svartfargen og røde time-attack ringen passer fargene på bilen min.. Ellers så tenkte jeg og prøve over Schmidt felgene jeg har liggende hvis ET ikke kræsjer helt på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Lurer på om jeg da skal prøve felgene dine.. Ellers så må jeg si jeg er litt nysgjerrig på disse: http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000017dbpSTR-chrom-24.html i 13x19" faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 7, 2009 Forfatter Share Skrevet April 7, 2009 Lurer på om jeg da skal prøve felgene dine..Ellers så må jeg si jeg er litt nysgjerrig på disse: http://www.styling-tech.no/show.asp?page=goxpage00000017dbpSTR-chrom-24.html i 13x19" faktisk Synd felga dine ikke passer over på min, ellers så kunne vi ha byttelånt et par måneder Høhøø, 13" ja, voffol ikke?! Men går de på bilen din uten problemer da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 7, 2009 Share Skrevet April 7, 2009 Hehe.. Tror vel kanskje jeg ikke bør gå over 12" sånn før jeg har finregna på det.. Men jeg har hvertfall 2" å gå på.. Men så kjører Widejuggao med 12" og spacer da.. Hvorfor passer de ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå