Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har ET28 rundbaut, og du har ET0, diskuterte det her i fjor høst ;)

Du har det ja? Ikke verst :lol: 10" kant er jo greit brutalt det og, men 13" blir jo nesten overkill da, hvertfall med 8,5" foran. Får jo det til og se bra ut òg, men da må felga være litt bredere foran også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stemmer det.. Tenkte meg ikke om her i stad.. Mente du hadde 11" ser du og da hadde det gått som smør.. kanskje.. :D

hehe tenker du mener cm og ikke " på kanten der oppe ;)

hvis jeg går opp til 12" felg så blir det ikke så stor endring ser du, for jeg kan uansett ikke bygge så mye utover.. Skal jeg gå opp 2" så vil dette i realiteten være ca 1 cm utover, og deretter ca 4 cm innover.. Er vel innpresset som blir endret, og da vil jo innpresset nesten bli lovlig.

Det som blir den store endringen med større felg er at jeg kan gå opp ca 2" i dekkstørrelse også, noe som vel tilsvarer ca 315 :D

men det finnes vel ikke profil så det skal gå i orden.. Må jo bli 315/20-19 det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Er litt i tenkeboksen angående AE på bilen nå, ettermontere CCFL ringer på bilen altså.. :-k

Også har jeg bestilt den svakeste sotfilmen fra Lamin-X til frontlykt/blinkers og sprederne, samt rutene skal sotes til sommeren og tenkte å kanskje sote blinkersene på skjermene sorte, eller kjøpe nye i sort?

Tenkte hvertfall at AE og sota lykter kunne blitt tøft, eller?

Hva tror dere om det? Blir det for mye, eller kunne det blitt bra?

hmmm... må tro om ikke dette er prøvd på en e36 her inne... skal se om jeg ikke kan finne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mente egentlig ". Klarte ikke helt og se for meg 13" kant bak på bilen din, BreitBau skjermbreddere eller ei :P

Får da ville du jo som du sier fått ett ganske negativt ET, og som du igjen nevner, veldig vanskelig og finne dekkdim :D Får vel ikke så bred bred dim på dekka og så lite gummi på 19" felg..

Men den hvite Automote coupen kjører med 12" bak med 305-25-20 da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Er litt i tenkeboksen angående AE på bilen nå, ettermontere CCFL ringer på bilen altså.. :-k

Også har jeg bestilt den svakeste sotfilmen fra Lamin-X til frontlykt/blinkers og sprederne, samt rutene skal sotes til sommeren og tenkte å kanskje sote blinkersene på skjermene sorte, eller kjøpe nye i sort?

Tenkte hvertfall at AE og sota lykter kunne blitt tøft, eller?

Hva tror dere om det? Blir det for mye, eller kunne det blitt bra?

hmmm... må tro om ikke dette er prøvd på en e36 her inne... skal se om jeg ikke kan finne tråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, burn! :P

Menneh, hjelper ikke så mye og se det på en E36 synes jeg.. Ikke nok til og bestemme at dette går jeg for, eller ikke..

Så får ta det en helg etter jeg har henta bilen.

Skal oppover og hente den 23 april, for og gjøre den klar til vårmønstringen på Valle Hovin 2 mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-k

Ja det er kjipt det der.. Ville helst vært med, men ser ikke akkurat gleden av å troppe opp der med skitten bil..

Vi får se.. Kan jo hende jeg gjør det, og bare driter i åssen den ser ut.. Det er ikke ALLTID om å gjøre at den er blankest på rekka veitdu ;) Også har jeg jo en unnskyldning.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...