anders87 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2008 Hehe, fant tråden din nå Thomaz Så M3'en din blir fin den! Nå har da hvertfall alle delene kommet, så de blir vel lakkert i helga, og montert neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Har det vært noen fremgang å vise til her? Skikkelig spent på å se den ferdige lakkjobben... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Henger meg på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 19, 2008 Share Skrevet Mars 19, 2008 Henta den fra lakkboksen i dag, ble kjørt ned i Automote garasjen for montering Skal prøve å få tatt noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ja, har du fått på noe plastikk på bilen Ole? Blir moro og se helheten på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Fy faen Anders, hvor er det denna doningen står hen? jeg kommer og tar en titt jeg : D NYDELIG rett og slett, deilig fargekombinasjon du har der og ; ) Lykke til videre ! Hilsen Håvard Falck ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Skjer litt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Endelig skjer det litt igjen Bra med en liten smakebit på hva som kommer. Vet ikke helt om jeg ville hatt den leppa i fronten, men dette blir uansett stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 turbo? nei? syns jeg så cooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 turbo? nei? syns jeg så cooler Tenkte det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Henger meg på turbo kommentaren her... Bildet som bedar? Men vi må ha mer bilder EDIT: Post 1300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Ikke no turbo nei Det hadde vært tøøøøft da Fikk på Monovisker i dag! det var ikke bolt on for de som skulle tro det Kjøpte kit fra Bonrat men plagdes mye og måtte custom lage div deler, men når den først kom på så ble det perfekt. Glemte å ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Det var trøblete med monoviskeren ja? Må isåfall bytte motor før det blir turbo eller presse konvertering Ikke noe vits på 320 M54(?) motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 M52 vel? eller? Har ikke noe greie på det egentlig.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Er nok M52 ja, når jeg tenker meg litt om -------------------------------------------------------------------------------- E30Frelst: Skrevet: Søn Mar 23, 2008 01:19 Tittel: Fy faen Anders, hvor er det denna doningen står hen? jeg kommer og tar en titt jeg : D NYDELIG rett og slett, deilig fargekombinasjon du har der og ; ) Lykke til videre ! Hilsen Håvard Falck ; ) --------------------------------------------------------------------------------- Hehe, takk for det du Bilen står ikke hjemme, for og si det sånn.. Så må nok pent vente til den er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå