Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Problemet med Vegard vetdu, er at han ikke vil avsløre noenting.. Han jobber med bilen sin i det stille..

Akkurat nå drivern å lakkerer opp fangere feks for å ta oss på Rudskogen treffet.. :-k

Og det er sikkert mye annet dall også han ikke vil avsløre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:p Masse rart som skjer her ja, eller kanskje ikke:p Føler egentlig de turene jeg har i garasjen er mest som et dekk sparke treff:p Står egentlig bare å sparker dekk....

Tok ikke med panseret nei, hadde ikke peng til å få tak i et nytt.. Men hadde vel egentlig en plan der, om carbon, men når jeg så det photoshoppa så ble jeg veldig skeptisk, ser sykt kult ut på Wide sin, når han hadde den sånn... Men hvet ikke helt, kanskje jeg bare får få tak i det vanlig å lakke hele... Han blander litt ekstra så har til panseret også, så får jeg heller ta den kostnaden ekstra å lakke det for seg selv!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, uff ja mange ideer som svirrer rundt iblant her også, så tror jeg det er tøft, også tviler jeg, så blir det tøft igjen osv..

Skal bli moro og se den igjen på treff i år da, og se hva som har skjedd med den siden sist :)

Oj.. Det der er vel det man kaller blacked out :shock:

Er lysere film det jeg har, det der ble nesten litt for mye :P

Takk for bildene, Vegard!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, uff ja mange ideer som svirrer rundt iblant her også, så tror jeg det er tøft, også tviler jeg, så blir det tøft igjen osv..

Skal bli moro og se den igjen på treff i år da, og se hva som har skjedd med den siden sist :)

Oj.. Det der er vel det man kaller blacked out :shock:

Er lysere film det jeg har, det der ble nesten litt for mye :P

Takk for bildene, Vegard!

Hehe, det har vel ikke skjedd noe med den til første gang du ser den tror jeg, bare fikset opp litt ting.. Så altså ingen oppgradering!

Men vi får se om vi får til noe utover sommeren.

Hehe, ja litt drøyt mørk film det der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du hadde sett de bildene da anders... er du ikke oppdatert i det hele tatt? :-P

hehe... fant tråden, den ligger i signaturen min ^^ hehe...

fåkk!! vårmønstring, rally sørland OG konfirmasjon samme helg og ikke minst dag!

Hehe, såppas!! Ja, da er det jo egentlig ikke så vannskelig å vite hva man vil, men er vel noe helt annet man må.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du hadde sett de bildene da anders... er du ikke oppdatert i det hele tatt? :-P

hehe... fant tråden, den ligger i signaturen min ^^ hehe...

fåkk!! vårmønstring, rally sørland OG konfirmasjon samme helg og ikke minst dag!

Tss, moroklumpen ;)

Pleier og være sånn, allti noe som skal være samtidig.. Er glad konfirmasjon oppi her er i slutten av mai :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...