Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, det har vel ikke skjedd noe med den til første gang du ser den tror jeg, bare fikset opp litt ting.. Så altså ingen oppgradering!

Men vi får se om vi får til noe utover sommeren.

Hehe, ja litt drøyt mørk film det der.

Drøyt mørk film ja, hehe :P

Okay, men greit med utbedringer og da, må gjøres iblant det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det gjør det :)

Skal gå over bilen ordentlig da jeg får den igjen hvertfall.. Men vet ikke om jeg bør smikke den rett inn hos bmw og ta inspection der, eller og bare gjøre det selv..

Blir jo klart billigst og gjøre det selv, men da har man jo ikke noe spesielt bevis på at det har blitt gjort da, bortsett fra kvitteringer på deler da selvfølgelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo greit å ha den inn på en inspection inni mellom egentlig.. Hvet ikke hvor langt den har gått jeg da..

Vurderer egentlig det ja..

Den har gått 197K nå.. :roll:

DU får ta en 200k service da vettu... Kjører for masse du anders, mange km har du på kjørelengden din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm..

Egentlig så er det ikke en så ille kmstand, den har da i gjennomsnitt gått 19.700km i året siden ny.. Er mange 06-07 modeller som har gått samme lengde omtrent..

Brukte da bilen egentlig ganske flittig i sommer, ble en del pendling Oslo-Østerdalen og diverse, enda så kjørte jeg jo bare 7K..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DU får ta en 200k service da vettu... Kjører for masse du anders, mange km har du på kjørelengden din?

Jepp, var det jeg tenkte på..

Kjører ikke mye nei, er nok de 2 andre eierne som har gjort det..

Den hadde vel gått noe og 190K da den ble kjøpt inn..

Hadde 8K, men måtte bytte til 12 siden jeg skal kjøre Tyskland tur-retur med den i sommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...