anders87 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Hehe, det har vel ikke skjedd noe med den til første gang du ser den tror jeg, bare fikset opp litt ting.. Så altså ingen oppgradering! Men vi får se om vi får til noe utover sommeren. Hehe, ja litt drøyt mørk film det der. Drøyt mørk film ja, hehe Okay, men greit med utbedringer og da, må gjøres iblant det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 9, 2009 Share Skrevet April 9, 2009 Utbedringer er alltid kjedelig.. Hehe.. Derfor jeg ville selge tidligere i vår.. en det ordner seg til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 9, 2009 Forfatter Share Skrevet April 9, 2009 Det gjør det Skal gå over bilen ordentlig da jeg får den igjen hvertfall.. Men vet ikke om jeg bør smikke den rett inn hos bmw og ta inspection der, eller og bare gjøre det selv.. Blir jo klart billigst og gjøre det selv, men da har man jo ikke noe spesielt bevis på at det har blitt gjort da, bortsett fra kvitteringer på deler da selvfølgelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Er jo greit å ha den inn på en inspection inni mellom egentlig.. Hvet ikke hvor langt den har gått jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Vegard. skal du på kikut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Vegard. skal du på kikut? Så ikke denne før nå jeg:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Er jo greit å ha den inn på en inspection inni mellom egentlig.. Hvet ikke hvor langt den har gått jeg da.. Vurderer egentlig det ja.. Den har gått 197K nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Jøss, snart like langt som min!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Er jo greit å ha den inn på en inspection inni mellom egentlig.. Hvet ikke hvor langt den har gått jeg da.. Vurderer egentlig det ja.. Den har gått 197K nå.. DU får ta en 200k service da vettu... Kjører for masse du anders, mange km har du på kjørelengden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 tar snart igjen min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Mhm.. Egentlig så er det ikke en så ille kmstand, den har da i gjennomsnitt gått 19.700km i året siden ny.. Er mange 06-07 modeller som har gått samme lengde omtrent.. Brukte da bilen egentlig ganske flittig i sommer, ble en del pendling Oslo-Østerdalen og diverse, enda så kjørte jeg jo bare 7K.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 menne, innom på den andre bilen din? funnet ut hva du skal gjøre med den? nå er jo tiden å skulle selge den på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 er med på pilsing på et hotellrom før dunham jeg vis ikke tror jeg brodern skal ha noe vors hjemme hos seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 DU får ta en 200k service da vettu... Kjører for masse du anders, mange km har du på kjørelengden din? Jepp, var det jeg tenkte på.. Kjører ikke mye nei, er nok de 2 andre eierne som har gjort det.. Den hadde vel gått noe og 190K da den ble kjøpt inn.. Hadde 8K, men måtte bytte til 12 siden jeg skal kjøre Tyskland tur-retur med den i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hehe.. Du er fast bestemt på å dra dit ja? Jeg har også lyst til Tyskland i sommer, men det blir for å dra på ringen.. Gidder ikke sitte å ture emd en gjeng tyskere,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå