Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

menne, innom på den andre bilen din? funnet ut hva du skal gjøre med den? nå er jo tiden å skulle selge den på! ;-)

Sivert var jo interessert i og kjøpe den tilbake, men tror prisen ble noe stiv for han, siden det er mer økonomisk for dem og kjøpe et orginal eksemplar og bygge om igjen enn å gjøre det samme med min, en tur til :lol:

Har ikke lagt den ut for salg ennå, men fått noen PM'er innpå her og brev på nettby av folk som spør om den er tilsalgs :)

Ellers så skal en kollega til bror min komme og se på den snart, virker som det kanskje blir salg der, så avventer litt med og legge den ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aha... men er det ikek like greit å legge den ut i såfall? så blir jo interressen større, istedenfor å spille alt på et kort :-P heheh :-P

men fått vite at det kanskej ikke blir noe rudskogen med ccn allikavel... mulig det blir suprise selskap for min bestefar :-s men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er med på pilsing på et hotellrom før dunham jeg ;) vis ikke tror jeg brodern skal ha noe vors hjemme hos seg ;)

det er vel du ja ;) du får høre med BreitBau om det er i orden, er hans hotellrom :lol:

Hehe.. Du er fast bestemt på å dra dit ja?

Jeg har også lyst til Tyskland i sommer, men det blir for å dra på ringen.. Gidder ikke sitte å ture emd en gjeng tyskere,,

Ja, ihvertfall 90%

Blir jo flere nordbaggar som skal nedover da, tror det kan bli en moro tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha... men er det ikek like greit å legge den ut i såfall? så blir jo interressen større, istedenfor å spille alt på et kort :-P heheh :-P

men fått vite at det kanskej ikke blir noe rudskogen med ccn allikavel... mulig det blir suprise selskap for min bestefar :-s men men...

Joda, får se hva jeg gjør.. Virker som et sikkert salg, men man vet jo aldri.. Ikke umulig du finner en salgannonse innpå her de nærmeste dagene :P

Haha, ting går virkelig veien for deg med biltreff i år skjønner jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehee..

Spørs jo helt hva man ønsker å prioritere. Jeg har ikke bygd no bil for at den skal stå i garasjen hvertfall..

Og uansett, det som er planlagt først, det kommer først.. ;)

70 år går jo ikke akkurat uforlatt forbi da! eller hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...