Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
menne, innom på den andre bilen din? funnet ut hva du skal gjøre med den? nå er jo tiden å skulle selge den på! ;-)

Sivert var jo interessert i og kjøpe den tilbake, men tror prisen ble noe stiv for han, siden det er mer økonomisk for dem og kjøpe et orginal eksemplar og bygge om igjen enn å gjøre det samme med min, en tur til :lol:

Har ikke lagt den ut for salg ennå, men fått noen PM'er innpå her og brev på nettby av folk som spør om den er tilsalgs :)

Ellers så skal en kollega til bror min komme og se på den snart, virker som det kanskje blir salg der, så avventer litt med og legge den ut..

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

aha... men er det ikek like greit å legge den ut i såfall? så blir jo interressen større, istedenfor å spille alt på et kort :-P heheh :-P

men fått vite at det kanskej ikke blir noe rudskogen med ccn allikavel... mulig det blir suprise selskap for min bestefar :-s men men...

Skrevet
er med på pilsing på et hotellrom før dunham jeg ;) vis ikke tror jeg brodern skal ha noe vors hjemme hos seg ;)

det er vel du ja ;) du får høre med BreitBau om det er i orden, er hans hotellrom :lol:

Hehe.. Du er fast bestemt på å dra dit ja?

Jeg har også lyst til Tyskland i sommer, men det blir for å dra på ringen.. Gidder ikke sitte å ture emd en gjeng tyskere,,

Ja, ihvertfall 90%

Blir jo flere nordbaggar som skal nedover da, tror det kan bli en moro tur :)

Skrevet
aha... men er det ikek like greit å legge den ut i såfall? så blir jo interressen større, istedenfor å spille alt på et kort :-P heheh :-P

men fått vite at det kanskej ikke blir noe rudskogen med ccn allikavel... mulig det blir suprise selskap for min bestefar :-s men men...

Joda, får se hva jeg gjør.. Virker som et sikkert salg, men man vet jo aldri.. Ikke umulig du finner en salgannonse innpå her de nærmeste dagene :P

Haha, ting går virkelig veien for deg med biltreff i år skjønner jeg :P

Skrevet

går jo bare en vei! neeed!! :-(

men men.... concoursen er bankers da! (er vel det eneste jeg egentlig med rett kan stille opp på :-P)

men får se hva som skjer... har vel alltis våler i september å kunne planlegge til ^^ hehe

Skrevet

Blir nok ikke noe concourse på meg.. For langt og dra for og høre at bilen sikkert ikke er noe tess :P

Joda, men skjer sikkert ett eller annet som gjør at du ikke kan da også, eller meg for den saks skyld :P

Skrevet

Hehee..

Spørs jo helt hva man ønsker å prioritere. Jeg har ikke bygd no bil for at den skal stå i garasjen hvertfall..

Og uansett, det som er planlagt først, det kommer først.. ;)

Skrevet
Blir nok ikke noe concourse på meg.. For langt og dra for og høre at bilen sikkert ikke er noe tess :P

Joda, men skjer sikkert ett eller annet som gjør at du ikke kan da også, eller meg for den saks skyld :P

Så jeg har mulighet på langveisfarende? :P

Skrevet

Skal du selge? hva CA pris legger du den på da. Skal ha meg ny bil i løpet av sommeren jeg å denne er jo bare perfekt. billigere å kjøpe en ferdig e46 en å gjøre alt selv har jeg selv erfart :)

Skrevet
Så jeg har mulighet på langveisfarende? :P

Ja det har du da ;)

leif harald: Neei, hadde vel ikke tenkt det, ikke riktig ennå. Må nyte det nye interiøret litt først ;)

Er E36en jeg har som skal selges i første omgang :)

Skrevet
Hehee..

Spørs jo helt hva man ønsker å prioritere. Jeg har ikke bygd no bil for at den skal stå i garasjen hvertfall..

Og uansett, det som er planlagt først, det kommer først.. ;)

70 år går jo ikke akkurat uforlatt forbi da! eller hva mener du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...