anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 menne, innom på den andre bilen din? funnet ut hva du skal gjøre med den? nå er jo tiden å skulle selge den på! Sivert var jo interessert i og kjøpe den tilbake, men tror prisen ble noe stiv for han, siden det er mer økonomisk for dem og kjøpe et orginal eksemplar og bygge om igjen enn å gjøre det samme med min, en tur til Har ikke lagt den ut for salg ennå, men fått noen PM'er innpå her og brev på nettby av folk som spør om den er tilsalgs Ellers så skal en kollega til bror min komme og se på den snart, virker som det kanskje blir salg der, så avventer litt med og legge den ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 aha... men er det ikek like greit å legge den ut i såfall? så blir jo interressen større, istedenfor å spille alt på et kort heheh men fått vite at det kanskej ikke blir noe rudskogen med ccn allikavel... mulig det blir suprise selskap for min bestefar men men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 er med på pilsing på et hotellrom før dunham jeg vis ikke tror jeg brodern skal ha noe vors hjemme hos seg det er vel du ja du får høre med BreitBau om det er i orden, er hans hotellrom Hehe.. Du er fast bestemt på å dra dit ja? Jeg har også lyst til Tyskland i sommer, men det blir for å dra på ringen.. Gidder ikke sitte å ture emd en gjeng tyskere,, Ja, ihvertfall 90% Blir jo flere nordbaggar som skal nedover da, tror det kan bli en moro tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 aha... men er det ikek like greit å legge den ut i såfall? så blir jo interressen større, istedenfor å spille alt på et kort heheh men fått vite at det kanskej ikke blir noe rudskogen med ccn allikavel... mulig det blir suprise selskap for min bestefar men men... Joda, får se hva jeg gjør.. Virker som et sikkert salg, men man vet jo aldri.. Ikke umulig du finner en salgannonse innpå her de nærmeste dagene Haha, ting går virkelig veien for deg med biltreff i år skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 går jo bare en vei! neeed!! men men.... concoursen er bankers da! (er vel det eneste jeg egentlig med rett kan stille opp på ) men får se hva som skjer... har vel alltis våler i september å kunne planlegge til ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Blir nok ikke noe concourse på meg.. For langt og dra for og høre at bilen sikkert ikke er noe tess Joda, men skjer sikkert ett eller annet som gjør at du ikke kan da også, eller meg for den saks skyld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Hehee.. Spørs jo helt hva man ønsker å prioritere. Jeg har ikke bygd no bil for at den skal stå i garasjen hvertfall.. Og uansett, det som er planlagt først, det kommer først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Blir nok ikke noe concourse på meg.. For langt og dra for og høre at bilen sikkert ikke er noe tess Joda, men skjer sikkert ett eller annet som gjør at du ikke kan da også, eller meg for den saks skyld Så jeg har mulighet på langveisfarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet April 11, 2009 Share Skrevet April 11, 2009 Skal du selge? hva CA pris legger du den på da. Skal ha meg ny bil i løpet av sommeren jeg å denne er jo bare perfekt. billigere å kjøpe en ferdig e46 en å gjøre alt selv har jeg selv erfart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Så jeg har mulighet på langveisfarende? Ja det har du da leif harald: Neei, hadde vel ikke tenkt det, ikke riktig ennå. Må nyte det nye interiøret litt først Er E36en jeg har som skal selges i første omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 tøft, kanskje jeg skal ta turen da. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Ja, blir en drøy strekning for deg også hvis tar turen dit.. Ser du er hemmelighetsfull rundt den nye bilen din Bruke den til treffet 17.april eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Hehee..Spørs jo helt hva man ønsker å prioritere. Jeg har ikke bygd no bil for at den skal stå i garasjen hvertfall.. Og uansett, det som er planlagt først, det kommer først.. 70 år går jo ikke akkurat uforlatt forbi da! eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Da er det værre.. Hadde det vært en hvilken som helst vanlig bursdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Da er det værre.. Hadde det vært en hvilken som helst vanlig bursdag.. er det som er problemet men får vel ordnet noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå