vetu03 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Da er det værre.. Hadde det vært en hvilken som helst vanlig bursdag.. er det som er problemet men får vel ordnet noe ta han med da:p det er suprise vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 14, 2009 Forfatter Share Skrevet April 14, 2009 Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til sommeren og kjøre Bmw igjen! Ble tag'a på dette bildet istad på facer'n, og fikk ikke mindre lyst til på varme, sol og bil igjen Litt rar sittestilling der, men regner med jeg kjører fremover og skuler etter mulige dumper Edit: Skal også bli godt og få bort vingen bakpå der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Skjønner du gleder deg ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 soting, og csl bakluke tror jeg blir veldig når jeg ser den fra siden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 14, 2009 Share Skrevet April 14, 2009 Bilen ble jo skikkelig fin i sola! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 liker vingen jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Nå kjenner jeg at jeg virkelig gleder meg til sommeren og kjøre Bmw igjen! Ble tag'a på dette bildet istad på facer'n, og fikk ikke mindre lyst til på varme, sol og bil igjen Litt rar sittestilling der, men regner med jeg kjører fremover og skuler etter mulige dumper Edit: Skal også bli godt og få bort vingen bakpå der! Liker senken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Liker senken!! Wooord!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 vetu03; Ja, eller jeg tror ikke, jeg vet Hehe.. JonasD; Joa, rødfargen kommer virkelig til sin rett i sola ///Mysild; Gjør jo jeg å det, men skal bli godt uansett, ble litt lei den vingen bak der, som jeg ahr nevnt tidligere gaasen og Torek; Jepp, blir vel litt elsk og hat forhold igrunn, elsk på flate og fine asfaltveier, og hat på grus/humpete ødelagte veier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 ble skikkelig rå den bilen din hvor fikk du badboylook?? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 hvor fikk du badboylook?? pris? det er nok bare medfødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 15, 2009 Forfatter Share Skrevet April 15, 2009 Hahah, tosk Sondre kjell-vidar; Takk for det! Er Automote som har bygget den, så prisen er innbakt i arbeidet dem har hatt.. Men kan ikke bli mange lappene å gjøre det for en som er litt dreven.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 skikkelig artig det ble nå...mente å få sveist på pansret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet April 15, 2009 Share Skrevet April 15, 2009 supert skal skrive en mail til dem:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå