Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja den er snadder den! :)

Synes det er 10x penere med sveisa panser for og få fram den "sinte" looken enn lyktelistene..

vetu03; Tenkte du på senken bak ved hjulbuene?

Kan jo kjøpe nye dempere og fjærer bak da, klemme den nedpå og mate på med bumperstoppers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den er snadder den! :)

Synes det er 10x penere med sveisa panser for og få fram den "sinte" looken enn lyktelistene..

vetu03; Tenkte du på senken bak ved hjulbuene?

Kan jo kjøpe nye dempere og fjærer bak da, klemme den nedpå og mate på med bumperstoppers ;)

Tenkte ikke så mye på julbuene, mest klaringen fra fanger og skjørt til bakken...

Har justerbare på min, så nye trengs ikke! Problemet er bare at jeg ikke får senket mer nå, og ikke pga fjærene! De er det mye å gå på, jula går rett og slett i buene nå oig er ftylt opp med bump stops;) Så må nok bredde den. hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk er viktig det..like viktig som felger!:) Tok i dag å skrudde ned min 15mm til foran. Ble bedre, men burde egentlig gå enda litt lavere da den egentlig ikke ble spesielt lav nå heller..iallefall ikke sammenlignet med din :)

Edit: Hva er avstanden fra undersiden av leppa di og ned til bakken egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I see.. Må kjøpe deg annen bakfanger da som bygger lengre ned, er vel eneste mulighet, hvis det ikke fins en form for add-on leppe på bakfangeren da..

Lukter vi BreitBau eller Esquiss(?) bredding til neste sommer eller ;):P

Har den DTM leppa til infinity kittet til lakkering nå, så kan jo seff space ned den bittelitt, og da blir den jo lavere. Men hvet ikke hvor fint det blir da. Får se hva jeg gjør;) En annen bil en e46 vettu, E36 din er vel heller ikke så lav bak?

Hehe, ja det hadde vært noe;) Har ingen planer enda. Men kunne jo vært noe når den må lakkeres om en gang;)

Ja, senk er døds viktig, får se om jeg ikke kan få den ned 1cm til, uten at det subber.. Forann hvet jeg heller ikke om jeg tørr mer, sliter nok som det er med å komme ut av boligfeltet nå:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuck!! ..og det går faktisk ann å kjøre med??? ..såvidt?

Hehe riktig det ja, går an og kjøres med, såvidt :P

Kommer meg jo ikke gjennom gågata i Elverum f.eks, mellom Martn Senteret og Kremmertorget, så må kjøre rundt der gitt, ellers skraper det i plastikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Høyden opp til frontfangeren min er ca. 11-12 cm nå mener jeg, og det er ETTER at jeg skrudde den ned 15mm i dag. Kanskje jeg ska prøve å gå litt lavere i sommer jeg også da :P

Vil jo itte væra dårligere enn'n Ænders! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...