BreitBau Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Kan kjøre den helt ned med original dekkdimensjoner.. Da er den 5 cm foran.. Kan også ta vekk hjelpefjæra foran og da ender den vel på 3,5 ca.. Og bak.. Så er min endel lavere, enn vanlig E36, men det er jo fordi hjulbuene på breitbau kitter begynner mye mye lengre opp på karosseriet.. Bildet er litt skjevt, men dere skjønner poenget.. Ser også at jeg har igjen å gå på bak der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 16, 2009 Forfatter Share Skrevet April 16, 2009 Nå vet ikke jeg hvor mye fangeren min med leppa under bygger ned iforhold til org fangeren men vil tro det er noen cm bare der.. Hehe, er bare og skru tell du ser gubben med ljåen dææ gettj 10cm på din tror jeg kan bli tøft, hvis det lar seg gjøre med felger/hjulbuer/subbing.. Men nå skal jeg bort og se nye Fast and the Furious filmen, og må opp og koste kollektivfeltet på Rv 4 ved Bonnkall etter det igjen, så blir sent ikveld ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 På E36 er det Seidl Flash bakfanger som bygger mest ned, litt stor fanger men helt grei. Jeg personlig liger Rieger fangeren best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ja, er alfa og omega det på en bil Den er 6cm foran på leppa, 6cm på sideskjørtet foran og 9 cm på sideskørtet bak, og 6cm foran på bakfangeren 6cm forann på min også sånn den står nå... Hehe:p her var den enda lavere tror jeg, men da kom jeg ikke over farts dumpene hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Kan kjøre den helt ned med original dekkdimensjoner.. Da er den 5 cm foran.. Kan også ta vekk hjelpefjæra foran og da ender den vel på 3,5 ca..Og bak.. Så er min endel lavere, enn vanlig E36, men det er jo fordi hjulbuene på breitbau kitter begynner mye mye lengre opp på karosseriet.. Bildet er litt skjevt, men dere skjønner poenget.. Ser også at jeg har igjen å gå på bak der.. Tror ikke jeg hadde coilovers på den på det bildet der... Så er nok litt lavere nå, men har jo uansett ikke sjangs til å senke så mye som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ja, er alfa og omega det på en bil Den er 6cm foran på leppa, 6cm på sideskjørtet foran og 9 cm på sideskørtet bak, og 6cm foran på bakfangeren 6cm forann på min også sånn den står nå... Hehe:p her var den enda lavere tror jeg, men da kom jeg ikke over farts dumpene hjemme. her står du jo nedover også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 Ja, er alfa og omega det på en bil Den er 6cm foran på leppa, 6cm på sideskjørtet foran og 9 cm på sideskørtet bak, og 6cm foran på bakfangeren 6cm forann på min også sånn den står nå... Hehe:p her var den enda lavere tror jeg, men da kom jeg ikke over farts dumpene hjemme. her står du jo nedover også da nei, er ikke i nedover bakke...er avkjøringa fra statoil og ut på vegen hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 uansett så ser man at fronten tipper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 ja, det gjør den nok.. er en bitteliten kant der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 16, 2009 Share Skrevet April 16, 2009 hehe... send noen bilder på pm som jeg kan prøve å redigere litt... skjermen suger, men må ha noe å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 17, 2009 Forfatter Share Skrevet April 17, 2009 Her er et bilde av fronten på E36en utpå gårdsplassen, her med FK justerbart.. Og et bilde bakfra, med Seidl Flash fanger som Ole nevnte over her.. Begge er tatt med mobilkamera, så dårlig kvalitet etc etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Det der er en seidl flash M fanger en standar flash er mye lavere enn den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 17, 2009 Share Skrevet April 17, 2009 Er e36 lavere enn e46 ell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter86 Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 snart leste igjennom 50 sider av dette men måtte hoppe et par sider...syyykt trøtt men syyyykt imponert over disse bilene.. hehe siden dere har så helt inni H med peiling på alt.. Jeg skal skifte frontfanger til uka.. vanlig m3 fanger til E36. Bygger den noe lavere enn vanlig orginal fanger? Hvordan kan jeg få den noe lavere uten og senke den mer. Tenkt en del på svær carbon DTM fra GS... den er så fin! Eller om jeg skal ha infinity leppe..den som bygger opp på midten.. stag eller uten stag osv.. vanskelig dette... Mye valg.. har avtagbar dtm. Noen hint? takk for all hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 vetu03; Nja, tror nesten den var det ja, før jeg skrudde den opp.. Kanskje en 0,5cm elns.. Målte aldri høyden på den, men subba med den inn veien hjem, og det går såvidt med e46en med riktig sporvalg dexter86; Oj, lest gjennom alle sidene ja, respekt Hehe.. Vil mene m3 fronten bygger noe mer ned ja. Den leppa du linka til er tøff den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå