anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Ja, du er flink til og argumentere og beskrive hvorfor du mener det du mener, og det er jo bare bra Men nå har da luka kommet for og bli (denne sesongen her hvertfall) så får jeg se litt framover.. Har ikke fått tatt noen bilder i andre vinkler for glemte igjen bærbare hjemme, så skriver fra en pc på jobben nå, just ferdig på jobb Er bare fint og få noen kommentarer om hvorfor folk liker/ikke liker CSL'en kontra vingen.. Tenkte litt på og kanskje fjerne sverdet på bakfangeren (den svarte leppa) om kanskje baken blir litte grann mindre framtredende da, men vil vel ikke hjelpe så mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Me får sjå.. Skal ikke se bort fra at det ikke er så "ille" som jeg ser for meg.. Er ikke negativt, men likte virkelig konseptet med vinga.. Så får vi se åssen den er med luka.. Får sikkert en helt annen oppfatning i virkeligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Får sikkert en helt annen oppfatning i virkeligheten.. Tror jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Jess, time will show Kevin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Tenkte litt på og kanskje fjerne sverdet på bakfangeren (den svarte leppa) om kanskje baken blir litte grann mindre framtredende da, men vil vel ikke hjelpe så mye.. JO! Det tror jeg hadde blitt bra! ..og blir det ikke bra er det jo bare å kaste'n på att Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Ja, tror jeg skal se litt nærmere på det der.. Ellers så fant jeg ut bare for noen minutter siden at det er fridag 1.mai! Var seriøst ikke klar over det, så da blir det og kaste seg i bilen og drikke seg full i hamar imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hvorfor ikke elverum, din stubb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Fordi jeg skal til bror min, og han bor i Hamar Så pell deg dit så jeg får prate skjit til deg full da også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Hamar det skjer vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 DET har jeg ikke sagt, men er der jeg har garantert overnattingsmulighet, og jeg kjenner fler der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Fordi jeg skal til bror min, og han bor i Hamar Så pell deg dit så jeg får prate skjit til deg full da også Thehe..nei, jeg ska svelge litt øl i Elverum gitt. Hadde jeg ikke hatt planene klare skulle jeg tatt turen til hamar jeg også, selv om du er så sær som du er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Dumt det da, men vi har jo alltids lørdagen på oss da nedi Oslo, hvis det ble til at du ska være nerafor.. Skulle ha tatt noen bayere snart mens vi snakka om bayer (Bmw altså) Toog du 'an? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Jada, Oslo er en mulighet. Ska ikke se bort ifra at jeg blir hadde vært moro det. Jeg vet ikke med deg, men jeg har kvælt nedpå 2 stk. 7,2% pripps blå nå. Nesten for gæli å gi seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 29, 2009 Forfatter Share Skrevet April 29, 2009 Men da synes jeg du skal være nerafor! Hehehe, har ikke det, har ingen øl som er kald akkurat nå, ellers så hadde det vel ikke vært umulig at jeg hadde kvøld nedpå en eller tre til nå nei Jeg sier bare; Bottoms up dude Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Ja, jeg burde vel kanskje det. Jeg er dårlig på å legge planer, så hvis du er god så overbeviser du meg før den tid. Hehe..ikke særlig kald de jeg har tatt heller, men måtte ha noe til champ.league vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå