Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, du er flink til og argumentere og beskrive hvorfor du mener det du mener, og det er jo bare bra :)

Men nå har da luka kommet for og bli (denne sesongen her hvertfall) så får jeg se litt framover..

Har ikke fått tatt noen bilder i andre vinkler for glemte igjen bærbare hjemme, så skriver fra en pc på jobben nå, just ferdig på jobb :P

Er bare fint og få noen kommentarer om hvorfor folk liker/ikke liker CSL'en kontra vingen.. Tenkte litt på og kanskje fjerne sverdet på bakfangeren (den svarte leppa) om kanskje baken blir litte grann mindre framtredende da, men vil vel ikke hjelpe så mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Me får sjå..

Skal ikke se bort fra at det ikke er så "ille" som jeg ser for meg..

Er ikke negativt, men likte virkelig konseptet med vinga.. Så får vi se åssen den er med luka.. Får sikkert en helt annen oppfatning i virkeligheten..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt på og kanskje fjerne sverdet på bakfangeren (den svarte leppa) om kanskje baken blir litte grann mindre framtredende da, men vil vel ikke hjelpe så mye..

JO! Det tror jeg hadde blitt bra! ..og blir det ikke bra er det jo bare å kaste'n på att :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg skal til bror min, og han bor i Hamar ;)

Så pell deg dit så jeg får prate skjit til deg full da også :lol:

Thehe..nei, jeg ska svelge litt øl i Elverum gitt. Hadde jeg ikke hatt planene klare skulle jeg tatt turen til hamar jeg også, selv om du er så sær som du er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Oslo er en mulighet. Ska ikke se bort ifra at jeg blir :) hadde vært moro det.

Jeg vet ikke med deg, men jeg har kvælt nedpå 2 stk. 7,2% pripps blå nå.

Nesten for gæli å gi seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg burde vel kanskje det. Jeg er dårlig på å legge planer, så hvis du er god så overbeviser du meg før den tid.

Hehe..ikke særlig kald de jeg har tatt heller, men måtte ha noe til champ.league vettu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...