BreitBau Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Ser frem til lørdag altså.. Hadde glatt blitt med ut hvis jeg ikke skulle i konf på søndag og må hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
code13 Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 Oi oi! For en flott farge! Stilig å se bilen fra standar svart til å bli dette. Må ha lagt utrolig mye penger i denne skjønner jeg. Uannsett, veldig flott bil! Jeg likte også den spolier-vingen bedre enn CSL luka, men det handler om hva du syns selv. Er bilen ferdig nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hehe, er vel som med oss fleste andre anders? Blir vel aldri helt ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 du må se å få laget deg en tråd du vegard! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Hehe, er vel som med oss fleste andre anders? Blir vel aldri helt ferdig? Er jo alltid små ting, men nå ser jeg virkelig enden her.. Før jeg avslutter har jeg følgende plan: * Sort tak m/ tilbehør * Skinnsofa baki og skin dørsider * Trekke opp igjen rattet * Carputer Og resten er forefallende ting man tar undervegs slik som nye felger, prøve litt lepper, smålakkering osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Ser frem til lørdag altså.. Hadde glatt blitt med ut hvis jeg ikke skulle i konf på søndag og må hjem igjen Det gjør jeg også! Spådd knallvær og så dette blir bænkers Synd det da, kunne jo ha blitt moro det Oi oi! For en flott farge! Stilig å se bilen fra standar svart til å bli dette. Må ha lagt utrolig mye penger i denne skjønner jeg. Uannsett, veldig flott bil! Jeg likte også den spolier-vingen bedre enn CSL luka, men det handler om hva du syns selv. Er bilen ferdig nå da? Takk for det Uff, ja har gått med en grei slump ja. Men noe må man jo bruke de på òg Ja, blir en smakssak det der.. Personlig så liker jeg begge to ganske mye egentlig Tja, ferdig og ferdig.. - Må vel bytte ut felgene snart - Tone rutene til 35% - Sort lyktefilm på frontlyktene og blinkers - Sote sideblinkersene, eventuelt kjøpe nye i sort ++ andre ideer man får sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Når kommer det bilder av de nye baklyktene da????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 30, 2009 Forfatter Share Skrevet April 30, 2009 Da de er montert Har ikke rukket det ennå, bare vært jobb jobb jobb hele uka.. Men er lov og håpe fra og med imorra og utover kvelden Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 30, 2009 Share Skrevet April 30, 2009 Er en 10 min jobb så sett i gang jeg vil se bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Jada, men gutten må bli edru først serru:-P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Jada, men gutten må bli edru først serru:-P Neida, du klarer det nok på 1time i den formen du mest sansynelig er i nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 I den formen jeg er i nå er jeg bare ubrukelig Bare spør Ole, han har opplevd meg i over-brisen-stadiet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 1, 2009 Share Skrevet Mai 1, 2009 Heheh:) Får du de på før vårmønstringa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2009 Jaa, tror jeg bytter dem iløpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Arg.. Hva skal jeg gjøre for å slå denne bilen da?! Gratulere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå