Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vel, først og fremst så lønner det seg vel og komme med bilen vel? :lol:

Så får du ta det derfra 8) Hehe

Takk for gratulasjonen :)

Hæ? Trodde jeg bare trengte å være medlem jeg :lol: De ettersender vel i posten?

Nei som sagt på sms, utrolig artig og fullt fortjent.. Vi får ta det som nok en seier for firerbanden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe :P

Ja, det synes jeg:)

Får de som ikke vet det, så fikk jeg pokal idag på vårmønstringen på Valle Hovin for treffets beste ombygde bil :) En pris jeg setter høyt med tanke på hvor mye rått som egentlig var der!

Slenger med et par mobilbilder av lyktene jeg monterte igår, fyllesjuk og jævlig :P

p6lhlva0wzyggs862qba.jpg

btoj6wkj81izmepbz0on.jpg

x7i56cclitr7c360e5os.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Bilen din er mye råere live må jeg si. Jeg var han som kom litt seint pga jobben :oops: Kjørte etter deg i min blå 328 M3 look. Fikk kjøre litt med bimmerne ned mot byen. Hilste på deg i krysset før jeg kjørte mot byen fra Hovin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Bilen din er mye råere live må jeg si. Jeg var han som kom litt seint pga jobben :oops: Kjørte etter deg i min blå 328 M3 look. Fikk kjøre litt med bimmerne ned mot byen. Hilste på deg i krysset før jeg kjørte mot byen fra Hovin.

Aah, det var deg det altså? Så da virkelig bra ut din også :)

Beklager at jeg virka handlingslamma, men ble så overraska av at du stoppet på siden av meg, klarte jo ikke gjøre noenting omtrent, som og trykke på knappen for og få vinduet ned :lol:

Og takk for det, Automote og ///Mysild :D

vetu03: Ja, de kledde baken virkelig bedre synes jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det caaatooo :)

Ja synes det jeg også. Mangler bare soting av vinduer nå, også kanskje et felgbytte.

Er litt lei av og se på felgene på litt avstand og bare se et stort svart hull istedet for og se eikene.. De blir så fort borte på bilen :(

Skal se om de Schmidt hjula jeg har går på og prøve de noen mil.. Bare for og sett hvordan det kan bli med noen andre felger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...