anders87 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Vel, først og fremst så lønner det seg vel og komme med bilen vel? Så får du ta det derfra Hehe Takk for gratulasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer anders;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Vel, først og fremst så lønner det seg vel og komme med bilen vel? Så får du ta det derfra Hehe Takk for gratulasjonen Hæ? Trodde jeg bare trengte å være medlem jeg De ettersender vel i posten? Nei som sagt på sms, utrolig artig og fullt fortjent.. Vi får ta det som nok en seier for firerbanden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2009 Hehehe Ja, det synes jeg:) Får de som ikke vet det, så fikk jeg pokal idag på vårmønstringen på Valle Hovin for treffets beste ombygde bil En pris jeg setter høyt med tanke på hvor mye rått som egentlig var der! Slenger med et par mobilbilder av lyktene jeg monterte igår, fyllesjuk og jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Nice:)De lyktene passet mye bedre enn de gamle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer fra oss i Automote Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Gratulerer Bilen din er mye råere live må jeg si. Jeg var han som kom litt seint pga jobben Kjørte etter deg i min blå 328 M3 look. Fikk kjøre litt med bimmerne ned mot byen. Hilste på deg i krysset før jeg kjørte mot byen fra Hovin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 grattis andypandy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Gratulerer Bilen din er mye råere live må jeg si. Jeg var han som kom litt seint pga jobben Kjørte etter deg i min blå 328 M3 look. Fikk kjøre litt med bimmerne ned mot byen. Hilste på deg i krysset før jeg kjørte mot byen fra Hovin. Aah, det var deg det altså? Så da virkelig bra ut din også Beklager at jeg virka handlingslamma, men ble så overraska av at du stoppet på siden av meg, klarte jo ikke gjøre noenting omtrent, som og trykke på knappen for og få vinduet ned Og takk for det, Automote og ///Mysild vetu03: Ja, de kledde baken virkelig bedre synes jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Gratulerer så mye med prisen, det var fullt fortjent! Bilen din er virkelig blitt pen å se på nå, etter de siste "riktige" modsene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Takk for det caaatooo Ja synes det jeg også. Mangler bare soting av vinduer nå, også kanskje et felgbytte. Er litt lei av og se på felgene på litt avstand og bare se et stort svart hull istedet for og se eikene.. De blir så fort borte på bilen Skal se om de Schmidt hjula jeg har går på og prøve de noen mil.. Bare for og sett hvordan det kan bli med noen andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Ska jeg slenge ut noen bilder av gliset ditt her, eller? Altså de jeg tok i går Har vel gratulert deg før, men gratulerer deg her også jeg Utrolig moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oderschvank Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 gratulerer med prisen:) Ble mye bedre med de nye baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå