vetu03 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 JA, sleng på schmidt hjula.. Og legg ut bilde:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2009 Ja, det kan du godt gjøre, Tore Og takk igjen Heheh beem528: Takk for det:) Ble seende en del bedre ut ja. @ vetu03 og marararius: Jaa, kan jo sikkert få til det, hvis dem passer da:P Blir kanskje litt små siden de er 18", men det finner jeg vel ut etterhvert Blir det bra, så kanskje jeg bestiller meg noen nye VN Line i 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 3, 2009 Share Skrevet Mai 3, 2009 Ja, det kan du godt gjøre, Tore Og takk igjen Heheh beem528: Takk for det:) Ble seende en del bedre ut ja. @ vetu03 og marararius: Jaa, kan jo sikkert få til det, hvis dem passer da:P Blir kanskje litt små siden de er 18", men det finner jeg vel ut etterhvert Blir det bra, så kanskje jeg bestiller meg noen nye VN Line i 20" VN-line 20" 12"brede med Flat kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 VN-line 20" 12"brede med Flat kant Da begynner vi og snakke SYKE felger Men tviler på at jeg får 12" brede felger oppi hjulhusa men Får du VN-Line med flat kant også? Trodde det bare var trappekant på dem jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Heheheeeee.. Det finnes nok bedre bilder, men men Ikke ofte man har sidespeilet på bilen fyllt opp med så mye riktig bil;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Likte bilde nr2 godt Artig og se hvordan bilen ser ut i bevegelse Prøvde og lage en avatar og klipte ut venstre hjørnet, men får ikke lastet den opp gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Se der ja.. Åjaaa.. Den ble nydelig med luka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 I know, nesten like nydelig som eier'n vøttø hehe.. Men får du til og lage et avatarbilde til meg av bilde nr2 der av selve bilen, Kevin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Den rævva der er i grunn ikke så ulik Breitbauen.. Likte den godt jeg.. Ble fin nå når jeg se den.. absolutt! Var AKKURAT den vinkelen jeg trengte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Takk for bildet Kev, men tror ikke pc'en klarer oppgaven, lasta det opp nå men gikk ikke gitt Neei, den er faktisk ikke det Morsomt at du likte den alikevel da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Hva slags feilmelding står det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2009 Står ingen feilmelding, ser ut til og gå, men da jeg sjekker innom der jeg har skrevet et innlegg, så er ikke bildet der.. Får vente til helga og se om det går da.. Sitter på en ur-gammal kontor pc fra 1800 og pil-og-bue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Holzmann Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Bilen så utrolig bra ut med CSL-luka:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå