Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte lenge på den jeg også, men ble ikke til det i denne omgang..

Hmm, må kanksje rive av Meguiars merkene våre tilslutt da, hvis CG blir det nye merket og bruke fremover?

Får slå til med Pro Detailer'n ve? Har jo ikke vært så veldig økonomisk med bilen hittil, så da fortjener den jo en dose TLC ;)

Edit; Shit, er klokka halv to ja?! :shock:

Vært helt oppslukt i og bestillinga så har helt glemt klokka, opp om 4 timer for å jobbe nok en 15t dag :roll:

Blir en lang da imorgen tror jeg..

Prekas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

:D

Mhmmm.. Bestilte meg forresten både oransje Scholl Puter, Scholl S30+, en ny flaske med pro detailer og noen flere håndkleer i dag (til cuttingen)..

Deilig :D

Så nå begynner jeg å få det jeg trenger.. S30+en skal være veldig bra på ripefjering av lette riper, swirls o.l.

Tørr forøvrig ikke gå ned på S17 helt enda.. Og A15 mente Ketil ikke noe om egentlig.. :D

Så nå er jeg i 6000 i år da.. *sukk*

Men det varer jo en stund da.. Det ser jeg.. Er mest oppgitt over at jeg må ta hele polish. selant, wax runden på nytt etter å ha gått over med S30+... Sinnsykt lite fillers i de DG produktene.. Snakke med Ketil om det og han sa at det var MYE MYE mer filler i nxt tech waxen, men at den gjorde lakken litt tåkete.. Så han anbefalte heller en full shining med Scholl:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kommer til og få like mange timer på utsiden av bilen som inni iløpet av sommeren du Kevin :P

Hehe..

Tok et par av den Monster MF jeg også, til fjerning av voksen, også en av de andre så jeg ser hvilke kluter jeg bruker til hva, og ikke blander dem før vask ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kommer til og få like mange timer på utsiden av bilen som inni iløpet av sommeren du Kevin :P

Hehe..

Tok et par av den Monster MF jeg også, til fjerning av voksen, også en av de andre så jeg ser hvilke kluter jeg bruker til hva, og ikke blander dem før vask ;)

Nettopp.. ;)

Ultra plush med rød kant brukes til rens og polish.. Blå Mikrofiber brukes til clay.. Monster thick til wax og sealant.. Grønn er til vinduer (den ser du er spesiell), og de nye blåe skal jeg merke i hjørnene og de er til green clean og silk shine dressing ;)

OBS: Husk at disse kun har en brukbar side.. IKKE to ;) Så du må ha mange.. Jeg er nå oppe i 12 håndkler og er vel fornøyd.. ;) Men de må jo skiftes dann og vann ;)

Har også en leather scent du kan få kjøpe på rudskogen anders? Om ikke vegard tar den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. ;)

Ultra plush med rød kant brukes til rens og polish.. Blå Mikrofiber brukes til clay.. Monster thick til wax og sealant.. Grønn er til vinduer (den ser du er spesiell), og de nye blåe skal jeg merke i hjørnene og de er til green clean og silk shine dressing ;)

OBS: Husk at disse kun har en brukbar side.. IKKE to ;) Så du må ha mange.. Jeg er nå oppe i 12 håndkler og er vel fornøyd.. ;) Men de må jo skiftes dann og vann ;)

Har også en leather scent du kan få kjøpe på rudskogen anders? Om ikke vegard tar den :D

Dem er ikke som Meg sine MF altså?

Jaja, får holde med de 6 jeg bestilte i første omgang da :P

Trenger ikke leather scent, har jo skinn nå jo 8) Høhøø..

Er ikke umulig den ryker på skogen nei ;)

Når tenkte du på da, bmwccn sitt treff eller gatebil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg orker ikke reise to treff på rad, men kan jo seff sette igjen bilen hos deg også ;) hehe.. Blir så mye kjøring :D

Leather scent er jo for de som har skinn int.... Slik at det lukter litt friskt skinn igjen.. :D

Hehe, det er du hjertelig velkommen til og gjøre ;) Hehe..

Skjønte jo det da påsan, skulle bare briefe med at "jeg har noe du ikke har" jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, satt sammen en handleliste nå.. havnet på 4800,- Og skulle vel kanskje hatt noen kluter til og en foam cannon.. ++

Men er vel bare noe man får legge av peng til det.. Bilen trenger jo litt TLC eller hva Anders?! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæda, vet innerst inne at du vil ha skjinn gett ;)

Admit it :P

Edit:

Innlegg nr 1000 i tråden min :D :D

Andy, du vet like godt som meg at de setene var dyre nok til at det hadde vært enkelt å kjøpt sort vader i skinn eller alcantara...

Jeg ville jo ikke ha det! Ja GUD, vader er sannsynligvis det mest riktige å ha til e36.. Men jeg vil jo ikke ha det andre har! Vader eeerrrr jo sååå standard i våre kretser!

Så nei, du tar nok feil Anders... ;) jeg ville ikke ha det..Da hadde jeg jo kjøpt det! :D Jeg sleit jo vannvittig med å finne kule stoler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, satt sammen en handleliste nå.. havnet på 4800,- Og skulle vel kanskje hatt noen kluter til og en foam cannon.. ++

Men er vel bare noe man får legge av peng til det.. Bilen trenger jo litt TLC eller hva Anders?! :lol:

JIIISES! Hva ER det du skal ha da!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...