Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!

anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Sant det gutt ;)

Ordren min kom på rundt 3800-4200 den også, samt det jeg kjøpte ifjor da :P

Men da vet man da at bilen og ikke minst lakken har det godt :)

Jeg heller har ikke tatt med meg det jeg handlet i fjor.. Det værste er at når det står der på hylla, så er det fantastisk lite varer! huff..

men jeg har jo det meste nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Andy, du vet like godt som meg at de setene var dyre nok til at det hadde vært enkelt å kjøpt sort vader i skinn eller alcantara...

Jeg ville jo ikke ha det! Ja GUD, vader er sannsynligvis det mest riktige å ha til e36.. Men jeg vil jo ikke ha det andre har! Vader eeerrrr jo sååå standard i våre kretser!

Så nei, du tar nok feil Anders... ;) jeg ville ikke ha det..Da hadde jeg jo kjøpt det! :D Jeg sleit jo vannvittig med å finne kule stoler..

De stolene du kjøpte var ikke så stilige at det gjør noe da, så synes du tar hardt i med og si at du sleit for og finne kule stoler...

*fyre-oppunder-så-kevin-kommer-med-et-langt-referat-om-hvorfor-han-kjøpte-stolene-kontra-vader* :twisted:

Neida, er bra noen går andre veier og, så slipper alle og ha det likt tilslutt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller har ikke tatt med meg det jeg handlet i fjor.. Det værste er at når det står der på hylla, så er det fantastisk lite varer! huff..

men jeg har jo det meste nå da..

Er ikke så mye nei hvis man skal sette det opp få litt orden i sakene..

Men trenger jo ikke ha boden full eller da, som du sier, så har du jo det aller meste (som du trenger hvertfall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andy, du vet like godt som meg at de setene var dyre nok til at det hadde vært enkelt å kjøpt sort vader i skinn eller alcantara...

Jeg ville jo ikke ha det! Ja GUD, vader er sannsynligvis det mest riktige å ha til e36.. Men jeg vil jo ikke ha det andre har! Vader eeerrrr jo sååå standard i våre kretser!

Så nei, du tar nok feil Anders... ;) jeg ville ikke ha det..Da hadde jeg jo kjøpt det! :D Jeg sleit jo vannvittig med å finne kule stoler..

De stolene du kjøpte var ikke så stilige at det gjør noe da, så synes du tar hardt i med og si at du sleit for og finne kule stoler...

*fyre-oppunder-så-kevin-kommer-med-et-langt-referat-om-hvorfor-han-kjøpte-stolene-kontra-vader* :twisted:

Neida, er bra noen går andre veier og, så slipper alle og ha det likt tilslutt ;)

Trenger ikke noe langt referat.. Det ble bra, og jeg er fornøyd..

Vader kan jeg eventuelt kjøpe senere vettu.. ;) Og du kommer nok til å bli overrasket over stolene tenker jeg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de ser kanon ut på bildene du har tatt, så blir nok helt sikkert ikke skuffet da jeg ser dem heller ;)

Bestilte da Pro Detailern og 2stk Chubby MF av Ketil nå også :)

Forresten, har du sett tråden der jeg spør om PS av felgene mine? Vurderer og kanskje lakkere senteret istedet for å kjøpe meg nye :-k

Hva tror du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på det når jeg får tid til helga anders :D Kanskje jeg får til noe ;)

Høres bra ut at du la til clay lube og litt flere håndkler.. Trodde selv jeg hadde nok,men så kunne de bare brukes på EN side :shock:

De setene anders.. De kommer du til å sitte god i en tur rundt skogen tenker jeg ;) Vi som har litt mer enn bare skinn på beina sitter ekstremt godt i de.. Tror de er som m3 stolene sine, bare stivere og tightere.. Uten at jeg noengang har sitti i M3 interiør.. Ser bare ut som mer støtte i Chrono Stolene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, satt sammen en handleliste nå.. havnet på 4800,- Og skulle vel kanskje hatt noen kluter til og en foam cannon.. ++

Men er vel bare noe man får legge av peng til det.. Bilen trenger jo litt TLC eller hva Anders?! :lol:

JIIISES! Hva ER det du skal ha da!?

Veldig mye av det samme som deg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..

skjønte detta.. Er veldig greitt da.. For er jo det som er favorittproduktene til de som virkelig kan detta.. Og da blir det enkelt å velge..

Ser anders har kjøpt Jetseal 109.. Den herder raskere..

DuraGloss 111 er for folk som liker å ha god tid med bilen ;) Jetseal er for kundebiler det, der tid spiller noen rolle :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal se på det når jeg får tid til helga anders :D Kanskje jeg får til noe ;)

Høres bra ut at du la til clay lube og litt flere håndkler.. Trodde selv jeg hadde nok,men så kunne de bare brukes på EN side :shock:

De setene anders.. De kommer du til å sitte god i en tur rundt skogen tenker jeg ;) Vi som har litt mer enn bare skinn på beina sitter ekstremt godt i de.. Tror de er som m3 stolene sine, bare stivere og tightere.. Uten at jeg noengang har sitti i M3 interiør.. Ser bare ut som mer støtte i Chrono Stolene ;)

Bra bra :) Tror de egentlig kunne blitt tøffe i en annen farge, for da vil se eikene _mye_ bedre på litt avstand..

Er nesten på grensen til lureri da, at det bare er ên side som det er mikrofibrer på egentlig :shock:

Det er de nok helt sikkert, og takker ikke nei til en sightseeing rundt skogen :D Hehe..

Da får du prøvesitte setene mine og da vettu, så får du komme frem til en konklusjon ;)

Ser anders har kjøpt Jetseal 109.. Den herder raskere..

DuraGloss 111 er for folk som liker å ha god tid med bilen ;)

Jetseal er for kundebiler det, der tid spiller noen rolle :lol:

Herder på 20min den, er genial for oss som ikke har tid til og vente i 12-24t på at noe skal herde.. Bilen skal jo brukes også, ikke bare stå på spa hele tiden og bli rubba og massert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...