Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva er galt med å være 25? Bortsett fra at du er halvveis til å være halveis til 100.. :(

Ja.. vegard er jo mye yngre.. Han er vel 87 modell han også som dere.. Jeg hadde kjøpt brennevin i ett år jeg, da dere slapp inn på puben ;)

*fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å være 25? Bortsett fra at du er halvveis til å være halveis til 100.. :(

Ja.. vegard er jo mye yngre.. Han er vel 87 modell han også som dere.. Jeg hadde kjøpt brennevin i ett år jeg, da dere slapp inn på puben ;)

*fnise*

hehe... men uansett... du oppfører deg ikke som om du er 25! HA, der fikk du den! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er galt med å være 25? Bortsett fra at du er halvveis til å være halveis til 100.. :(

Ja.. vegard er jo mye yngre.. Han er vel 87 modell han også som dere.. Jeg hadde kjøpt brennevin i ett år jeg, da dere slapp inn på puben ;)

*fnise*

Hehe, brennvin er aldri et problem på bøgda, er bare og se hvem på butikken som kjøper mest gjær og sukker det og ringe han et par dager etterpå ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye bremsene jeg har kjøpt 8)

K-sport 400mm skiver med 8pots kaliper ;)

Tror det er 10..

Ikke 12 altså? det er det vel på 380mm skivene..

Grattis med overstått da anders.. Har ikke fått det med meg før nå jeg:) Tydelighvis fulgt dårlig med!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare en eller to pils? Så kjedelig da :lol::P

Poeng til deg!

OnTop: Hvor- og når skal han Marius Aasheim eller hva han het ta bilder av bilen din? :) Jeg vil også ha bilder av bilen min fra han. Han er DYKTIG med locations.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bare en eller to pils? Så kjedelig da :lol::P

Poeng til deg!

OnTop: Hvor- og når skal han Marius Aasheim eller hva han het ta bilder av bilen din? :) Jeg vil også ha bilder av bilen min fra han. Han er DYKTIG med locations.

Det som er med Marius, er at han er så forbanna dyktig til å la det BLI riktig location..

Altså, han tar bilder av en bil på den mest kjedelige location du kan finne, men bildet blir FORTSATT helt fantastisk...

Som med bildet av den blå audien hans på en parkeringsplass.. Hadde ikke dette vært riktig tid, og hadde han ikke fått hele plassen til å virke mystisk med huset i bakgrunnen o.l., hadde dette vært ett helt vanlig "se jeg har vaska bilen på shell" type bilde..

IMG_66.jpg

Skillsa til fyren innenfor feltet hans er fantastiske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nok 10 eller 12 stempla ja når dere sier det..

Og takk for det Vegard! :D

Umulig og få med seg alt vettu ;)

Fikk sms fra posten nå og, så nå ligger pakka fra scandicshine og venter på meg ^^

GLED DEG! :D

Blir superartig med alle produktene.. Du kommer til å LIKE å vaske og polere bil.. Nå er det bare å sette av en fredag, en lørdag og en søndag til alt sammen.. ;) Eller du har vel jetseal så en fredag og en lørdags formiddag da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...