Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med nye stoler har jeg totalt endret kjørestil..

Fra å sitte med setet "i bånn" og tilbakelent mot b-stolpen, sitter jeg nå mindre tilbakelent, med begge hender godt i rattet, mye høyere opp, og jeg føler jeg sitter utrolig bra..!

Sitter omtrent som anders, men så ser det litt anderledes ut med de gampestore stolene da ;)

Spent på åssen de blir mottatt altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen ser jo helt anderledes ut da..

Bytta ut de stygge kjedelige fremstolene, med noen store svarte sportsstoler med en gigastor sparco logo på som lyser ut av frontruta..

Det ER småfett.. Men skal bli artig å høre når folk ser de IRL.. Jeg og andy skal hvertfall prøvesitte hos hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig sett bilen til Anders live i Trondheim forrige helg. Den er flott på bilder, men mye penere i virkeligheten! Jeg synes det gjorde seg med CSL-luke i stedet for vingen, selv om du selv hintet om at den kanskje ble litt baktung med så dyp bakfanger. Hyggelig å hilse på, forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bytte stilling iblant ja, ellers blir man helt maroder i ryggen.. (Ødelagt for de som ikke tog han :P )

Mhm, eneste plusset jeg har med stolene er at de passer deg (BreitBau) og meg samt vetu03, pga instillingene på setene;)

Men det finner dere ut til helga gutta!

Takk det samme, EirikL :D

Var litt synd med tanke på oppmøte, men artig og treffe nye hyggelige folk selvom det var deg og Mexos jeg snakka mest med :P

Ja, har lyst på ny bakfanger igrunn, type M3 GTR fanger med diffusor og 4 strake rør bak, men det blir først når noen rygger på bilen min og ødelegger bakfangeren så jeg får penger til og kjøpe ny :lol:

BTW, Noen som er villige til og ofre kaskoen sin? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M3 GTR-fanger hadde blitt rått! Hvis du har lav egenandel på forsikringen kan du jo bare gjemme fangeren og melde den stjålet, og så ta kontantoppgjør. Det var dagens serøse innslag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den fangeren er rå!

Jaa, også selge den etter jeg har har fått igjen penga på forsikringa, hehe:P

Men dessverre, egenandelen er høy, derfor noen må kjøre på den :P

*tenkepåogtahjullasterensomerlandbruksforsikretutenegenandelforfirmaetogdultebortibakendenpåbilenmedskuffa* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...