vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 syntes eksosen kler bilen veldig bra jeg... sitter sånn jeg også av og til, deilig å strekke litt på ryggen etter å ha liggi lent så langt tilbake over lengre tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Med nye stoler har jeg totalt endret kjørestil.. Fra å sitte med setet "i bånn" og tilbakelent mot b-stolpen, sitter jeg nå mindre tilbakelent, med begge hender godt i rattet, mye høyere opp, og jeg føler jeg sitter utrolig bra..! Sitter omtrent som anders, men så ser det litt anderledes ut med de gampestore stolene da Spent på åssen de blir mottatt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 tror de blir godt motatt... syntes de ser bra ut i bilen, og er i hvertfall gode å sitte i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Bilen ser jo helt anderledes ut da.. Bytta ut de stygge kjedelige fremstolene, med noen store svarte sportsstoler med en gigastor sparco logo på som lyser ut av frontruta.. Det ER småfett.. Men skal bli artig å høre når folk ser de IRL.. Jeg og andy skal hvertfall prøvesitte hos hverandre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 hehe:) skulle hatt meg nye jeg og, så hadde vi fått dommen. vader, sparco ell m3 e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Hehe.. Er det positivt å ha noe som ikke alle har? Eller er det for negativt at de er uorginale.. det er spørsmålet.. Stolene er uansett supergode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 positivt:) bilen er ikke orginal vettu kevin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 30, 2009 Share Skrevet Mai 30, 2009 Nei, og det er liksom ikke meningen heller.. Nei vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 Fikk endelig sett bilen til Anders live i Trondheim forrige helg. Den er flott på bilder, men mye penere i virkeligheten! Jeg synes det gjorde seg med CSL-luke i stedet for vingen, selv om du selv hintet om at den kanskje ble litt baktung med så dyp bakfanger. Hyggelig å hilse på, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Må jo bytte stilling iblant ja, ellers blir man helt maroder i ryggen.. (Ødelagt for de som ikke tog han ) Mhm, eneste plusset jeg har med stolene er at de passer deg (BreitBau) og meg samt vetu03, pga instillingene på setene;) Men det finner dere ut til helga gutta! Takk det samme, EirikL Var litt synd med tanke på oppmøte, men artig og treffe nye hyggelige folk selvom det var deg og Mexos jeg snakka mest med Ja, har lyst på ny bakfanger igrunn, type M3 GTR fanger med diffusor og 4 strake rør bak, men det blir først når noen rygger på bilen min og ødelegger bakfangeren så jeg får penger til og kjøpe ny BTW, Noen som er villige til og ofre kaskoen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 M3 GTR-fanger hadde blitt rått! Hvis du har lav egenandel på forsikringen kan du jo bare gjemme fangeren og melde den stjålet, og så ta kontantoppgjør. Det var dagens serøse innslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Ja, den fangeren er rå! Jaa, også selge den etter jeg har har fått igjen penga på forsikringa, hehe:P Men dessverre, egenandelen er høy, derfor noen må kjøre på den *tenkepåogtahjullasterensomerlandbruksforsikretutenegenandelforfirmaetogdultebortibakendenpåbilenmedskuffa* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 hahah:p Ta en graver å dunk litt på panseret mitt også med det samme da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2009 Heheh, kan gjøra det Alle sammen, til helga er det knus en ting på bilen som du vil ha bytta på forsikringen din helg i Oslo hos meg på jobben! PM for mere info Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 31, 2009 Share Skrevet Mai 31, 2009 pm sendt hehe!! Når tid skal du sote rutene på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå