Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!

anders87
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jah.. gjør vel det.. Men mye fordi jeg droppa Scholl og gikk over på Nxt Tech wax i stedet..

Har en vanskelig lakk, det er damn sikkert.. Svart er en dritfarge å arbeide med.. Er jo riper faen overalt..

Men nå tror jeg faktisk ALDRI jeg har sett bilen såååå blank som den er nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør det være blankt isåfall 8)

Høhø..

Ja, er ikke noe moro med de ripene nei, har noen selv gitt :(

Og steinspruten da! Fått mere nå vettu enn hele sesongen ifjor. Tok den nok ut litt tidlig så det var nok en endel strøgrus igjen på veiene, virker ihvertfall sånn!

Vurderer sterkt og dra og kjøpe maskeringstape, og dra en ala e46fanatics bimmerfest til helga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var jo nylakka leppa mi og, men ser jo ut som jeg har kjørt et SS heat i rally med den omtrent :P

Jada, bilen står under tak, men fått duemøkk over panser, v. framskjerm og frontruta:roll: Forbanna...

Så neste helg jeg er hjemme blir luftbørsa tatt med :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ossen klarer du få så mye stein sprut på så kort tic? syntes nesten ikke jeh har noen på leppa mi jeg, hvertfall ikke som jeg har sett.. og den er jo 2sommere gammel nå. Men ingen tvil om at steinsprut kommer det alltid til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ossen klarer du få så mye stein sprut på så kort tic? syntes nesten ikke jeh har noen på leppa mi jeg, hvertfall ikke som jeg har sett.. og den er jo 2sommere gammel nå. Men ingen tvil om at steinsprut kommer det alltid til å komme.

Tror det har noe med kjørestil å gjøre, samt antall kjørte km..

Jeg har BETYDELIGE mengder steinsprut på leppa mi..

Men er samma det, for jeg driver å lakker den nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det har noe med kjørestil å gjøre, samt antall kjørte km..

Jeg har BETYDELIGE mengder steinsprut på leppa mi..

Men er samma det, for jeg driver å lakker den nå ;)

Har nok noe med det ja... kan nok hende jeg også har mange, men at de syntes mye dårligere på min lakk enn deres svarte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..leppa er ikke så ille. Iallefall ikke sist jeg så den. Mulig den tok seg opp etter turen til- og fra Barteland da ;)

Fint med steinsprut. En bil er laget for å kjøres med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...