Torek Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 tjah..Om jeg må anslå ca 40%.. Mao., de fleste har god smak Grattis igjen Anders! Eda neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Grattis igjen ja Den bilen må være utrulig rå og bygd av fagfolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Kjører en Komatsu WA380-6'er serie..Du da? (regner med du kjører maskin også siden du spurte ) Kjører for det meste Cat 312C Gravemaskin, og til tider ei 323D, 307C og Komatsu PC290 Og Volvo FH 12 6x4 på kveldstid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Gratulerer med pokal! Spesielt imponerende med tanke på at så godt som alle de råeste E30 M3ene i Norge var samla på Rudskogen den helga Jo takk for det du! Alltid moro det, hvertfall når det er som du sier, det var hard konkurranse Mysild: Takk for det Du fikk vel svarene du ville ha, så gidder ikke quote deg og svare igjen;) så bilen i helga, må si jeg snudde meg en 5-6-7-8 ganger ! utrolig pen! Hehehe, det er bra du liker den! Mao., de fleste har god smak Grattis igjen Anders! Eda neste Hehe, er jo igrunn sant det ja.. Yes it is, and you're coming along with me Grattis igjen ja Den bilen må være utrulig rå og bygd av fagfolk Takk for det Ole Hehe, trur nesten det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Kjører for det meste Cat 312C Gravemaskin, og til tider ei 323D, 307C og Komatsu PC290 Og Volvo FH 12 6x4 på kveldstid aha, god og variert arbeidsdag du da med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Yes it is, and you're coming along with me Satse på fint vær og lite innsekter på veien dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2009 Ja, får vel finne et sted vi kan spyle av bilene i nærheten så vi får gått over med UQD'en vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 ja, kanskje jeg ska dra til skikkelig å bruke quick'n for første gang jeg også, hehe.. Blir arti å se på et titalls Volvo 240 som spinner på ett hjul da..det gleder jeg meg til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 10, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2009 Skal få låne det og MF klut av meg hvis du oppfører deg Skal være noe drifteshow der også, så får håpe for demmes skyld at dem har sperre Blir nok "hærta tå hørt" av ymse Volvoer der ja.. Bra du, jeg og brodern drar opp Tysker antallet litt da hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 MF klut har jeg(tror jeg iallefall, hvis det er dét det er;)). QD har jeg baki bilen, men den er uåpna, hehe.. Jomfrudommen ryker vel på den i helga da Enig. Blir morsomt detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 11, 2009 Share Skrevet Juni 11, 2009 Bilde fra Statoil'n i Hamar etter det suksessfulle Gjøvik-treffet..naaat! Næmenn..harru sett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2009 Fy fæn, din kødd Hadde ikke trodd du rakk og knipse bildet av meg der egentlig.. Satse på det blir bra ja! Spådd litt så som så vær, så tar med meg paraply just in case jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2009 Gikk jo forholdsvis greit på Eda träffen, fikk pokal for beste konsept/bygg og halte inn 3.plass i Europa-klassen Pokal jeg fikk for 3.plass i Europaklassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Du fikk ikke kline med pokal jentene da?? eller var det bare 1 og 2 plass det? hehe Gratulerer enda en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2009 Fikk tatt bilde av de ved bilen hvertfall Og takk for det, igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå