JonasD Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Næmenn..harru sett? Hehe, skikkelig fotogen du Anders! Men gratulerer med paukal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Juni 19, 2009 Share Skrevet Juni 19, 2009 Grattis med 3. plass..Har f... meg glømt minnekortet på hotellet. Men her kommer to bilder av deg og vegard Det er forøvrig Lise som er fotografen.. Hvem eier den orange e 36en ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 Det er vetu03 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 ho i mitten var ekkel! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luffi88 Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 helvette til mugga på ho til venstre:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 ho i mitten var ekkel! hehe Hun var nesten prikk lik ei tysk jente som går på trinnet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 20, 2009 Share Skrevet Juni 20, 2009 helvette til mugga på ho til venstre:P ja, ikke lenge til ho tipper forover ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 Haha, syntes egentlig alle 3 var nasty jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 MØØØKINGS i kveld Vassendgutane.. >Herligste live bqnd.. Mata nedepå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 du of ja hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 Haha, syntes egentlig alle 3 var nasty jeg da men de to på kantene ser ut som om de kunne vært nasty med andre ting også... if you get my drift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2009 MØØØKINGS i kveld Vassendgutane.. >Herligste live bqnd.. Mata nedepå! Takk for at du ringte så jeg fikk høre Vassend i natt da Kevin Var på en snurr selv gitt, feire fagbrev som ble bestått igår Og Mysild, skjønner ikke hva du mener nei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 kverrulant ^^ hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juni 21, 2009 Share Skrevet Juni 21, 2009 grattis, med bestått fagbrev da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2009 Takk for det Hadde ikke helt trua, siden jeg lærte mye av pensumet dagen før Men det gikk jo bra, så da kan man ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå