SanMiguel Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Greit det, skal til hamar og bytte dem etterpå, så de blir liggende igjen der;-) blir korte svar nå, sitter med mobilen nå serru.. Nice! når kunne jeg plukket opp de tror du? passer ikke for meg i dag:( hva har du kjøpt deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2009 Ser en smakebit her, blir bra tyskerstuk hvertfall Hmm, veit ikke om jeg vil låne bort hjula igrunn, med tanke på kantkjøring, riper og diverse. Håper du skjønner:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 er kul denne bilen her altså! Skeptisk til plast på biler uansett hva det skulle være, men dette her er vel de fleste enig om at er gjennomført pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Ser en smakebit her, blir bra tyskerstuk hvertfall Hmm, veit ikke om jeg vil låne bort hjula igrunn, med tanke på kantkjøring, riper og diverse. Håper du skjønner:-) Jeg måtte bare spør:) det skjønner jeg ja helt klart. Får kanskje ta turen med de jeg har. Ser at det er steplip på de nye felgene, det liker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Ser ut som om det stikker litt uttafor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Jeg ser hva slags felger det er:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 5, 2009 Share Skrevet Juli 5, 2009 Håper du får de mer inn hvertfall? Hva er det der for noe? BBS felger eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Hva kunne du tenkt deg for bilen om det hadde blitt salg? (Lurer igrunn kun av ren nysgjerrighet hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Håper du får de mer inn hvertfall? Mer inn?? Tulling! Trådstarter: Gleder meg til å se bilen med disse felga altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Håper du får de mer inn hvertfall?Hva er det der for noe? BBS felger eller? Ligner nå veldig på schmidt felger;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Håper du får de mer inn hvertfall? Mer inn?? Tulling! Trådstarter: Gleder meg til å se bilen med disse felga altså Er vel bare at bildet er tatt skrått, ellers ser det ut som mujaffas bmw.. Scmidt felgene kan det hende det er.. Tenkte på de jeg også men håpte det var noe annet;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 ..ellers ser det ut som mujaffas bmw.. Tyskerstuk tenker jeg vi sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Pøøh.. Tyskerstuk er når KUN felgene stikker utenom, og strekker er så syk at skjermen går over dekket.. Og at skjermen omtrent skraper nedpå felgkanten.. Må nok ha enda en cm smalere dekk før det ligner noe tyskerstuk, pluss at jeg ser dekket.. Det der er jo ikke noe mer strekk enn det jeg har, og vetu03 har ENDA mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Denna med 10 mm spacere og 10mm mindre dekkbredde.. Så kan vi prate tyskerstuk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Pøøh.. Tyskerstuk er når KUN felgene stikker utenom, og strekker er så syk at skjermen går over dekket.. Og at skjermen omtrent skraper nedpå felgkanten..Må nok ha enda en cm smalere dekk før det ligner noe tyskerstuk, pluss at jeg ser dekket.. Det der er jo ikke noe mer strekk enn det jeg har, og vetu03 har ENDA mer.. I hvilken bok står det at dekket ikke skal synes når du ser ovenifra? At du ikke vil kalle det der for tyskerstuk er no fælt tull, men whatever. Edit: Anders: Henger den på jekken der, eller står den på bakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå