Torek Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Trenger ikke lykke for å helle nedpå øl små'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Haha, å sååå stor du er i forhold Du greier det ikke, punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Hva kunne du tenkt deg for bilen om det hadde blitt salg? (Lurer igrunn kun av ren nysgjerrighet hehe) 250K eller bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 er kul denne bilen her altså! Skeptisk til plast på biler uansett hva det skulle være, men dette her er vel de fleste enig om at er gjennomført pent. Thanks for the kind words mister ooooh Jeg syns de går litt utenfor jeg andy.. Men det ser unektelig litt tøft ut.. Hvor er det bilen din er hen? Og hvilke felger er det på bilen i speilbildet i lakken? De stikker utenfor ja, 9,5" breie med ET 7 rundbaut Hehe.. Bilen min står inne på Olrud i Hamar, bilen til bruttern i bakgrunn med 20" Larzon Innovation felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2009 Gleder meg til å se bilen din på fræddan' Anders!! ..og til å drekke deg under bordet til du blir blind! Jepp, du må vente til fræddan' vettu Ordna øl til oss forresten, 2 brett med Slotts Guld Så da får vi endelig sjå åkken som er bæst tell og drekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Flott! Men hvis du bare kjøpte ett brett til hver så må nok jeg kjøpe ett brett til utenom. Mulig ett brett er nok for deg, men det er ikke nok for meg..høhøhø Neia..vi snakkes på fredan'! Det blir skoj! Hvem som drikker hvem under bordet driter jeg i, men jeg tviler ikke på at du tåler en klunk eller to mer enn meg hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 er kul denne bilen her altså! Skeptisk til plast på biler uansett hva det skulle være, men dette her er vel de fleste enig om at er gjennomført pent. Thanks for the kind words mister ooooh Jeg syns de går litt utenfor jeg andy.. Men det ser unektelig litt tøft ut.. Hvor er det bilen din er hen? Og hvilke felger er det på bilen i speilbildet i lakken? De stikker utenfor ja, 9,5" breie med ET 7 rundbaut Hehe.. Bilen min står inne på Olrud i Hamar, bilen til bruttern i bakgrunn med 20" Larzon Innovation felger Hehe, da var det schmidt hjula da:) Så nå er det bare å poste bilde av de;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2009 Disse du tenkte på Vegard? Tore, begynner du og få kalde føtter overfor uttalelsene dine nå hehe.. Samma det, skal da hvertfall drekka til vi blir åndsinger begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Nei, ikke de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Tore, begynner du og få kalde føtter overfor uttalelsene dine nå hehe.. Samma det, skal da hvertfall drekka til vi blir åndsinger begge to Haha! Det stemmer! Mulig jeg tar fly ned til Bergen i dag faktisk, for å bli med gutta fra Ferdinand Motor i kolonnekjøring oppover! Det blir en opplevelse isåfall! Carrera GT, Lamborghini Gallardo, Nissan GT-R, Lotus 240R ++ i kolonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Høøh.. Kanskje jeg burde ha klar fotoapparatet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Hehe.. Ikke hver dag man ser den typen redskap på rekke etter hverandre, nei. Blir nok en oppevelse som ikke kommer til å glemmes tror jeg Jeg skal iallefall ha med fotoboksen min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Men ta ett tips fra en "kæll" som bor i nærområdet.. Hold dere UNNA golsfjellet.. Kjøre heller ett annet fjell.. Og om dere skal kjøre Golsfjellet og Rv7.. PM meg.. Da må vi snakke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Mmmmja.. Jeg vet ikke hvor vi skal kjøre, men de har kjørt over fjellet flere ganger så de vet nok hvilke veier som funker- og ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Juli 8, 2009 Share Skrevet Juli 8, 2009 Regner med dere prater om gatebil nå karer? kanskje vi ses der, vurderer noen øl også på lørdag. kanskje fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå