Torek Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Kjipt med salg, men jeg synes det bare er morsomt at du bytter litt jeg da ..og den Vento'n er bare übergrom!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 få link til denne VAG tingen nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gladsild Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Du har gjort bmw'en knallfin, synes den var fin som den var, men nå er den jo bare knall! savner den faktisk litt, men liker bilen jeg har nå bedre hvorfor solgte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Den ventoen tror jeg at jeg har sett. Gått i Hamar området ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Surprise surprise! Grunnet særdeles useriøs kjøper så har jeg henta bilen min igjen idag! Er mektig irritert nå, siden vi hadde kontrakt og hadde vist han hva som var feil, men så setter han seg på bakbeina og sier opp lån og alt mulig.. Så da fikser jeg opp bagatell feilen selv og legger den ut for salg igjen. Vento skal jeg ha uansett, så blir og cashe ut den neste uke, så da har jeg 2 showbiler enn så lenge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Citrus Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Er det denne? "bilde sensurert" Årsak: ikke lansert enda Han fikk vist plutselig et bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Fin bil du har fått bygget anders87, forandret seg mye siden jeg hadde den Hva slags feil satte kjøperen seg på bakbeina for ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Kødder du?! Hvis du skrev opp feilene i kontrakta så kan han ikke kreve at du tar bilen tilbake?? Bra du fortsatt går for Vento'n! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Veit, han var helt latterlig.. Trodde først det var gåen demper, men demperen er like hel og har gått gjennom inn i bagasjerommet. Da mente han at innfestninga til tårnlageret hadde ryki, men det er bare snakk om en gummiforing til noen skarve hundrelapper, noe som er billigere enn en ny demper! Ville ikke at han skal ha bilen under mitt eie heller, så valgte og hente igjen bilen idag. Orker ikke en sak ut av dette som drøyer med pengene, dem trenger jeg til ventoen. ^Chip; Jøss, du som har hatt denne før altså? Morsomt og høre! Hva synes du om forandringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Jau jeg som hadde den før Min bror hadde den fra den var ny, så kjøpte jeg den fra han via pappa og brukte den til jeg begynte å jobbe, da hadde jeg ikke bruk for den så den ble solgt mens jeg var ute å reiste:) Jeg liker forandringene du har gjort jeg, hadde jeg ikke studert om dagen så skulle du nok ikke sett vekk ifra at jeg hadde prøvd å kjøpe den tilbake,for den er bra fin nå. Kan se om jeg har noen gamle bilder av den ,ser du bare har det ene som jeg brukte når den ble solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Blaahh.. Fælt tull! Det var dumt, men men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Du hadde vært hjertelig velkommen til og kjøpe den tilbake hvertfall Hmm, fikk høre at det var en mann i 60 årene som hadde den jeg, så kjøpte sønnen hans bilen igjen, stemmer ikke det da kanskje? Var en fra Automote som dro og hentet den serru Ja hadde vært morsomt og sett noen andre bilder enn de jeg har fra annonsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Blaahh.. Fælt tull! Det var dumt, men men.. Huff ja, but what to do ? Lagt den ut igjen på Autodb, og lagt ny tråd her på bimmers Edit: Artig! Moro og ha de bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Joda, stemmer forsåvidt ,bare at pappa brukte bilen min istede for å kjøpe seg egen,han satte på orginalfangeren når den ble tilsalgs, siden han knuste seidl fangeren jeg hadde på Rakk ikke kjøre så mye mellom å ha kjøpt den,havne i militæret, komme ut og havne i jobb, så han brukte den mye gamlingen også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå