anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Okay, da stemmer det vel sånn halveis da Men uansett, veldig moro og se de bildene Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Vil påstå at det er mer morro å se hvor fin den er blitt Men bare hyggelig uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Forresten hvor langt har den gått til nå? Ville gjerne sett litt flere bilder innvendig om du har tilgjengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Den har gått 206.700km Finner bilder av interiør og mer informasjon i denne linken: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 0112510026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Huff, så kjipt med useriøs kjøper. Er det bestemt at du skal ha den VW'n? E36 er ganske snasent det Hvertfall når man vet hvordan de kan bli, se Breitbau og alle vet at dine planer blir pene, så da må jo E36 bli morsomt det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Ja, det er det.. Jepp, skal hente den iløpet av neste uke Så spørs om det blir en liten shoot med Vento'en og Bmw'en da gitt Høhø.. Er jo ganske spesiell den E36'en jeg har fra før og da, var månedens bil i Mai 2005 innpå her, hvis du vil se den.. Men hadde jo vært moro og bygd den opp igjen, men det skjer nok ikke i mitt eierskap.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Hva feiler E36'en ? Har du tråd på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Har ingen tråd på den nei.. Ble stoppa av BT så har noen mangler på den.. Men skaffa meg jo bilen din istedet så den ble nedprioritert, og siden så har den vel bare blitt stående.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChiP^ Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Hva slags type feil da, BT finner jo feil på alt uansett Er det denne som er din? fant bildet på google for lenge siden når jeg søkte på catkiller :> skulle ha leppe til en bil. Har ikke bilder av bilen sånn som den står nå? E36'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pimped@epost.no Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 hvis denne rod og sølv er din.....? Int. i og selge..?pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Er den som er min ja.. Har ingen bilder av hvordan den ser ut nå, men er hevet, satt på 15" hjul, fjernet cupwingene og øyelokka.. Så med andre ord ser ikke bra ut Skal egentlig selge den ja, men som sagt står den avskilta, så vet ikke helt hva jeg skal forlange i pris.. Kan ta det videre på PM hvis du er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor89 Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Dååårlig av kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Detta blir som å få tilbake dama etter at en annen har pult a.. Det er fortsatt samme dama, men det blir aldri det samme for du VEIT jo at noen har "vært der" innimellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 Mhm, satt akkurat og diskuterte dette med en annen..! Så håper neste salg går fort og smertefritt For er en bra bil, dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 jaja litt dumt men siden du alikevell skal selge bilen har de ingenting å si det der da? Den e36en der var litt av en kebab tralle. Automote lager litt kebabaktige biler Din og den hvite er eneste biler jeg likte fra automote ellers så er det masse kebab traller med fine felga som trekker opp på utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå