anders87 Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Jess, hentet den i hamar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Syns det var noe kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Fett, var nice den!! Få lagt ut noen bedre bilder du;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Vi kan skyte noen bilder vettu anders babeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Jepp, skal opp om 5min og ta en liten shoot med begge bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 JEG VIL OG Hvem skal være med ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Også legger du ut bildene her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Ligger en egen tråd fra shooten under show off Blei fornøyd med bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 kjipt at du "melder deg ut" av bmwklubben anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 "melder" meg jo bare ut av BMWCCN og selger unna Bmw'ene jeg har Kommer nok til og fortsette og være aktiv innpå her en stund.. Men tror det blir noen år til neste Bmw igjen.. Er noen VAG-produkter som frister mer først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 off... dumt jeg ikke kommer på Våler og får "tatt farvel" kevin uten breitbau, du uten bmw... jaja... får vel selge min også snart da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 ja du e no bra sjuk!! humre humre Gikk bra med forsterkerene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 off... dumt jeg ikke kommer på Våler og får "tatt farvel"kevin uten breitbau, du uten bmw... jaja... får vel selge min også snart da... Hehe.. Er nå Kevin for det om da.. For min del har jeg ingen planer om å forsvinne fra miljøet, kanskje jeg til og med kan bli ENDA mer aktiv? Nå er jeg jo ikke lenger låst opp til MIN bil, så kan jo springe rungdt å ta bilder osv.. Nå har jeg jo både Golf III OG E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 ja, men uansett... 4 kløveret er oppløst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Den mener jeg vi så da vi var på det treffet i i Hamar i mai.. Mener å kjenne igjen felga.. Ligger vel en photoshoot innpå her av den og BMW`n og.. Uansett en grom bil med grom stuk Er det 2,8 eller 2,9? Grom lyd i di VR6 motora.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå