Aslaika Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 hallo,i am selling silver bmw 528 96mod sedan.in parts. black leather interior + doors in very good condition 10000kr. engine 2,8 m52b28 + manual gear box 15000kr the car is in good condition not crashed.everything is working. If you need something write Pm or call 41343474(talking english) car is in Moss. pictures will be in monday.
Ballder Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 if its in great condition why part out? stolen? Who cares?
S.Arnesen Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 if its in great condition why part out? stolen? Who cares? haha
SiLvEr_ Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 ja da fikk vi jo bekrefta hvor seriøst dette forumet er
SteffenM2 Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Hi. Is it possible for me to come and look at this car? I live in Moss aswell.
Aslaika Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 if its in great condition why part out? stolen? stolen
Aslaika Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Do you have head/tail lights? yes,but with yellow blinkers.
Aslaika Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Skrevet Mars 2, 2008 Hi. Is it possible for me to come and look at this car? I live in Moss aswell. yes,if you need something you can look at the car.
antiloop Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 I de andre postene du har skrevet her på forumet går det i Norsk. Hvorfor på engelsk i denne? http://www.bimmers.no/search.php?search_author=Aslaika
haavard Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 I de andre postene du har skrevet her på forumet går det i Norsk. Hvorfor på engelsk i denne?http://www.bimmers.no/search.php?search_author=Aslaika Kan være flere brukere på samme brukernavn.
S.Arnesen Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 menne. hva sier moderatorer til at det blir solgt stjålte deler her på forumet? selger innrømmer jo dette til og med. Ikke det at jeg har noen problemer med det personlig, men jeg syns bare ikke at det skal forekomme på ett forum som dette....
-Anders- Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 menne. hva sier moderatorer til at det blir solgt stjålte deler her på forumet? sleger innrømmer jo dette til og med. Ikke det at jeg har noen problemer med det personlig, men jeg syns bare ikke at det skal forekomme på ett forum som dette.... Hehe, er nok muligheter for at han svarte ironisk tror du ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå