Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fargen er smakssak, men Km standen er vel ingenting å klage på en 16 år gammel bil. ca 14 000km i året er vel langt under gjennomsnittlig kjørelengde for en 5-serie. Kjøper man en gammel bil så kjøper man en gammel bil. Synes d en så grei ut jeg, Men blir alltid skeptisk når det ligger en anlegg "slengt" i bagasjen på den måten.

Skrevet

Jeg skal vel opp og besiktige den i løpet av dagen. Fargen er ikke helt meg, men jeg vil gjerne ha en femmer til jeg finner meg en skikkelig grombil.

Hva med prisen? Drøy?

Skrevet

Jeg Har ikke så mye peiling på E34, men sammenlignet med en 325 fra samme årgang så er den jo fryktelig billig. Vet E34 ligger mye lavere i pris enn E36, men jeg synes ikke prisen var så ille. Hvis den er i god stand er det vel et greit kjøp. Man sparer fort inn en 5-10 000kr på kort tid ved å kjøpe en bil i god stand kontra den billigste. Du kan jo prøve å by han 30 da. Er jo alltid lov å prøve seg.

Edit: kikket litt på Finn.no nå og den bilen du henviser til var jo den billigste 525'n som lå der. Så prisen kan vel ikke være alt for ille. Ser derimot at en 520 ligger mye lavere i pris.

Skrevet

Ja, vet den er den billigste. Vet bare at E34-eiere ofte skal ha mer penger enn det bilen kanskje er verdt. Ja - jeg var nettopp en av dem selv. Det flommer jo over med E34-er, og det er jo gamle biler.

Men jeg tar nok en tur og ser på den uansett i dag.

Nå skal jeg og se på denne:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... ;username=

Det viktigste for meg akkurat nå er ikke å ha en tipp topp bil, men en jeg kan bruke noen måneder og forhåpentligvis selge uten tap. Venter på at den perfekte 523-en med bra utstyrsnivå og rett farge skal dukke opp :)

Skrevet

Den andre bilen du linket til så ut som mer bil for pengene. E39 er utrolig mye bil for pengene. Den eneste Bmw modellen jeg vet om som ikke er overpriset. Den kan du sikkert ha noen mnd. og selge med en fortjeneste på kansje 10 000kr.

Skrevet

Den øverste så veldig grei ut den! Syns ikke den var overpriset heller. Riktignok ser det ut som den har en opplakkert dør..

Skrevet
Frontlyktene er vel bare å kaste på sjøen, men ellers så den jo grei ut. Flott interiør.

Hva syns folket om km-standen? 240000 er jo ikke direkte lite. Kjøpte min forrige 523i for 99 000 med 184000 på telleren, men dog med nesten ingen ekstrautstyr. Ingen skinn, ingen soltak.

EDIT: Ser jo nå at det ikke er soltak på denne heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...