Rabies Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Jeg har en tråd om dette fra før av men finner den ikke igjen. En av klipsene til vindusheisen i førerdøra hadde knekt, så jeg bytta denne (I forkant av døra hvis det har noe å si) dette gikk forsåvidt greit, men nå går ikke vinduet jevnt opp. Det løfter mer bak enn forran Hva har jeg gjort feil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Du kan prøve å justere på den armen som går skrått nedover mot venstre og har en justeringskrue på enden. Presser du dette staget nedover skal ruta løfte mer foran. Har for tiden sammen problem som deg da mitt stag står helt i bunnen og jeg merker at ruta får mye motstand i toppen og løfter fortsatt mer i bakkant enn foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hmmm, får kikke litt på det i morra når det er lyst ute. Må nesten kunne åpne vinduet hvis jeg skal kjøre bilen nå. (Lukter vondt:() Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå