///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 jeg bruker autoglym produktene, og avslutter det hele med bruktbilselgerenes største tips! svart skokrem som ikke sverter... sauser inn, lar det stå, og tørker av eventuelle våte flekker... sverter ikke! har prøvd med kluter
Johnny Bravo Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Skrevet Mars 3, 2008 var hos en møbelforretning i dag og han hadde en brukt flaske med colour make up fra leathermaster i farge svart som jeg fikk for en symbolsk sum. vet ikke når jeg får tid til å ta fatt på setene mine, men jeg skal prøve å ta noen bilder og poste de her.. sayonara!
fish Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Hei der ute, igjen... http://www.leathermaster.no/ På denne adressa finner dere ut mye av det dere lurer på, (og kansje mer enn møbelforr har peil på). Gå inn på HUD/LÆRPRODUKTER, der finner dere en oversikt over sortimentet, samt at under noen produkter er det også fargekart. Tror det er over 40 farger å få tak i, samt blank og matt lakk. Se bildet under produktet Touch Up, der får dere se ett ratt før og etter. Nå sist helg rev jeg ut stoff-interiøret i min 520, og satt inn brukt skinn-interiør, sort. Ut over våren skal dette farges opp. Skal prøve å få lagt ut noen bilder etterhvert. Skal begynne med ett orginalt M-ratt fra en -90 mod som er ganske slitt, og det skjer i nær fremtid... Send en PM hvis det er noe dere lurer på... Fish...
Sommerfelg Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Heisann, sjekk tråden om bilen min. Jeg brukte leathermaster på setene, ble superfornøyd;) btw er på side 3
vetu03 Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Nautiluz gjorde også dette på 7 serien sin, der er det også noen bra bilder. Så ut som det ble rå bra;) http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=35126&start=0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå