NeonMuffler Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 hei! ønsker å kjøpe endel til e34, her er lista: -M girkule i skinn med lys -KJØPT -M fothviler -KJØPT -ACS/M5 eller ALPINA frontfanger. IKKE V8 frontfanger -KJØPT -M5 sports ratt -KJØPT -Sort gulvteppe, fremre del -KJØPT -M5 skiltholder bak, den plastikken mellom lyktene -KJØPT -Sota frontlykter-KJØPT -stor OBC -KJØPT -sota tåkelykter -KJØPT -El vindu heis og mekanisme bak + brytere -KJØPT -M5 stoler foran og evt bak i svart skinn -KJØPT -M5 midtkonsoll -KJØPT - hele og pene sorte dørtrekk, ikke i skinn. viktig at limet ikke har løsnet og at det ikke er rift i trekket -senkefjærer som senker MER enn 60/40 -elektriske DTM speil eller M5 speil -bakrutesenker -M5 bakfanger har dere noe eller veit om noe så ikke nøl med å ta kontakt! mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Har fothviler, pedaler og girkule i skinn U lys her. Splitter nytt selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 er på jakt etter original M5 fothviler, du har vel den i alu, right? girkule uten lys har jeg, derfor er jeg hypp på en med lys ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Har vindusheiser bak + ledningsnett i dører. Bryter er mulig også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Har vindusheiser bak + ledningsnett i dører.Bryter er mulig også. hvor mye for dette da? ca pris du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Har den store OBCen jeg NeonMuffler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Har den store OBCen jeg NeonMuffler stemmer det, pris antydning? fant ut at jeg også trenger holderen som den sitter i, siden den store OBC'n er lengre enn den lille jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Har den store OBCen jeg NeonMuffler stemmer det, pris antydning? fant ut at jeg også trenger holderen som den sitter i, siden den store OBC'n er lengre enn den lille jeg har Sager bare ut i bakkant av "holder", passer rett inn. 800 for to kompl vindusheiser og ledningsnett i dør ( fra 96 540) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Har den store OBCen jeg NeonMuffler stemmer det, pris antydning? fant ut at jeg også trenger holderen som den sitter i, siden den store OBC'n er lengre enn den lille jeg har Gjør som Hofstad og skjær ut i bakkant. 800,- inkl. hendel er vel en grei pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 800 inkl frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 800 er 1/2 av hva jeg tar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 hmm, får du sjekket frakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Sendt som pakke uten sporing tror jeg ikke det er snakk om mer enn 50-60,- kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Sendt som pakke uten sporing tror jeg ikke det er snakk om mer enn 50-60,- kanskje. ok, er greit det. hvordan er det med montering av hendelen da? plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Sendt som pakke uten sporing tror jeg ikke det er snakk om mer enn 50-60,- kanskje. ok, er greit det. hvordan er det med montering av hendelen da? plug and play? Det har jeg faktisk ikke peiling på. Har ikke demontert denne enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå