Gå til innhold

Min nye bil, e36 M3!!

Share

Anbefalte innlegg

I tillegg så slipper du kanskje å bruke penger på leiebil, fly, hotell og mindre tap av lønn. Blir fort penger av det også, som ikke alle er så flinke til å ta med i regnestykket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Pen bil:) Utrolig fett interiør....!

Men krom??? :roll:

Har lyst på litt krom invendig! Skal ikke ha noe krom deler utvendig. 90 prosent av krom delene er jo orginale bmw deler, ikke noe biltema søppel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjedelig... lurer på om det var deg jeg snakket med på søndag for ei uke siden... sammen med morten... virket veldig kjent med bakgrunnen der... *stian som hadde bilen min før bor rett over veien*

hehe :-) menne uansett... flott bil! ;-)

Kan stemme det. Stian er er god kammerat av meg. Husker godt den bilen du har :D Blitt mye finere nå :D Ikke mange som liker krom her inne tydeligvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjedelig... lurer på om det var deg jeg snakket med på søndag for ei uke siden... sammen med morten... virket veldig kjent med bakgrunnen der... *stian som hadde bilen min før bor rett over veien*

Kan stemme det. Stian er er god kammerat av meg. Husker godt den bilen du har :D Blitt mye finere nå :D Ikke mange som liker krom her inne tydeligvis :D

takk :-), men den skal snart til lakk, og felgene skal bli hvite ;-) du har jo en dørknapp i chrome da :-P hehe... og ang det treffet, skal jeg skrive deg opp på kanskje? eller du har ikke noe valg, skriver kommer jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :-), men den skal snart til lakk, og felgene skal bli hvite ;-) du har jo en dørknapp i chrome da :-P hehe... og ang det treffet, skal jeg skrive deg opp på kanskje? eller du har ikke noe valg, skriver kommer jeg :-P

Jepp har en dørknapp!! hehe!! Skal du lakke den ja?? Deilig med ny lakkert bil, helt til første ripa, da hplder en jo på å klikke :D Samme farge? Er ikke den diamant svart?? Joda, du kan bare skrive meg opp!! Kommer mest sannsynlig med m3'en, hvis ikke tar jeg e46'en :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp har en dørknapp!! hehe!! Skal du lakke den ja?? Deilig med ny lakkert bil, helt til første ripa, da hplder en jo på å klikke :D Samme farge? Er ikke den diamant svart?? Joda, du kan bare skrive meg opp!! Kommer mest sannsynlig med m3'en, hvis ikke tar jeg e46'en :D

ja, ikke vel! huff! kommer til å grine ;-) skal ha samme farge ja, kan jo ikke svikte diamanten :-P hehe...

har allerede gjort det ;-) hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner vertfall jeg synes utrolig synd på den pene bilen om den blir stappa full med jalla chrom som egentlig hører hjemme på de BWM'ene (egentlig ikke BMW i det hele tatt) som allerede har tapt og fått bosted på grennland!

Hva mener du, i Grenland?

Har vel sett kvoten og vel så det av blodharry BMW i Stavanger også, så tror ikke det er vesentlig forskjell ute og går.

Jada, skal ikke påstå at det ikke er blodharry BMW'r i Stavanger, for det er det ingen tvil om at det er :!:

Men stort sett føler jeg at i de fleste situasjoner det reffereres til harry BMW'r blir det refferert til denne kanten av østlandet. Men nok om det.. Som jeg sier er det smaksak og han må jo få velge dette selv :)

Kan eventuelt fortsette dette i en egen tråd om det skulle være nødvendig, da vi ikke trenger å ødelegge denne tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny og grom kjerre :D

Svart e36 m3 er alltid tøft. Har ikke sett den fargekomboen på setene før, var litt kult i grunn, sto i stil med resten av bilen. Sleng gjerne på litt flere interiørbilder da.

MEN, som nevnt av andre, krom hører hjemme over dammen.

Uansett lykke til med modsa og pass på førerkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...