|Ole| Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Eg rekner med att det er like greit å skifte alle rådelagera når man først holde på???! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Skal du først overhale motoren er det ikke store kostnaden og bytte veiv og rådelager i samme slængen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 men det er rådelager eg må skifte når eg har rådebank?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 eller er det veiv lager?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Har du råde bank, må du skifte råde lager ja, seier seg selv. Men ville sjekka veiven og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 takker, seier seg selv?? gjer ikkje det for en nybegynner, i og med att rådene faktisk er satt sammen med både veiva og stempel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 takker, seier seg selv?? gjer ikkje det for en nybegynner, i og med att rådene faktisk er satt sammen med både veiva og stempel... Ok, kort fortalt: Rådelager, er det lageret som står inni veivstaken med stempel, kalla råde. Veivlager/rammelager er del lageret som går rundt veiven og montert i blokk. Lagerene er delte, men skifter begge. Men har du fått rådebank, ville eg sjekka veiven, det er lett for å få striper i den vist eit lager er gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 takker :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Den enkle måten er den jeg forklarte deg i en tidligere tråd.. Det er ikke den beste måten,men den enkle. Husk at alt må være rent å ryddig når du holder på med dette,smør inn lager med ett tynt lag olje når du setter sammen igjen. Det med striper er viktig,om du kjenner Stripene,da må du enten slipe veiva,koste ca 1500 kr,eller skaffe ny. Problemet er at det ikke er sikkert det blir bra om du montere sammen med ei dårlig veiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Du må kontrolere lagerklaringen din når du bytter ut deler som veiv/rådelager.Dette må også gjøres hvis du må slipe om veiva og kjøpe overdim lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 kontrollere lager klaring?? får eg ei nermere forklaring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Bruk Plastigage. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Bruk Plastigage. nermere forklaring på kva det er? det hadde vert fint takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Google er sikkert din venn også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 kor lang tid pleier man å bruke på å skifte rådelager?? nokken som har erfaringer å dele med meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå