Vegard Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er jo forskjell på de to bilene der.. la merke til at den krasja hadde spylere på lyktene og din gamle ikke har.. Den har lyktespylere med sånn "lokk" på, og det er blitt revet av i kræsjen.
Rayman Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er jo forskjell på de to bilene der.. la merke til at den krasja hadde spylere på lyktene og din gamle ikke har.. Den har lyktespylere med sånn "lokk" på, og det er blitt revet av i kræsjen. Revet av i krasjen? de må vel ha blitt revet på i krasjen mener du vel
Spiritus Sancti Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 De var jio der før, og etter kræsjen var de borte.. Da blei de vel revet AV?
Eksos Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er jo forskjell på de to bilene der.. la merke til at den krasja hadde spylere på lyktene og din gamle ikke har.. Den har lyktespylere med sånn "lokk" på, og det er blitt revet av i kræsjen. Revet av i krasjen? de må vel ha blitt revet på i krasjen mener du vel Ta den en ekstra kikk du, som de andre sier her.. På bildet før krasjen var der lokk på spylerenne, som går opp når spylerenne er i funksjon.. På bildet etter krasjen mangler lokket, slik at der bare er ett hull..
Rayman Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er jo forskjell på de to bilene der.. la merke til at den krasja hadde spylere på lyktene og din gamle ikke har.. Den har lyktespylere med sånn "lokk" på, og det er blitt revet av i kræsjen. Revet av i krasjen? de må vel ha blitt revet på i krasjen mener du vel Ta den en ekstra kikk du, som de andre sier her.. På bildet før krasjen var der lokk på spylerenne, som går opp når spylerenne er i funksjon.. På bildet etter krasjen mangler lokket, slik at der bare er ett hull.. ah sånt det fungerer ja by bad
axor Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 va ihvertfall flotte felger på passatan når den sto der, øde og forlatt, fælt som de falmer i lakken eller er det jeg som ser syne ? :S
Johnny86 Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 den går det veldig bra med har lakka den ene døra + begge skjermene tatt av bakrute senkern kjøpt justerbart senkesett montert xenon lys bytta m-lister +++ masse småtteri var på rudskogen på lørdagen, så du kjørte. Du som kjøpte den av meg?
E36 Coupè Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Noen som kjenner til denne? Ble solgt til en fra Askøy utenfor Bergen..
a_hansen Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 noen som kjenner til denne?sist sett i hamar tror jeg.
kawaman Skrevet Januar 11, 2009 Skrevet Januar 11, 2009 Er jo forskjell på de to bilene der.. la merke til at den krasja hadde spylere på lyktene og din gamle ikke har.. Den har lyktespylere med sånn "lokk" på, og det er blitt revet av i kræsjen. Revet av i krasjen? de må vel ha blitt revet på i krasjen mener du vel Ta den en ekstra kikk du, som de andre sier her.. På bildet før krasjen var der lokk på spylerenne, som går opp når spylerenne er i funksjon.. På bildet etter krasjen mangler lokket, slik at der bare er ett hull.. ah sånt det fungerer ja by bad Trodde heller ikke det var min gamle bil. Altfor høy,annen grill og så jævlig sliten ut. Kjente igjen den på noen klistermerker på di små sidevinduene bak + alt jeg gjorde for og bygge annlegg.
Ron Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Noen som har sett noe til denne? Solgte den høsten 07, angre ENDA på at jeg solgte den..
RFlusund Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Noen som har sett denne? Solgte den til en fyr utenfor Bergen i september, men han har visst solgt den videre allerede. Gamle grombilen min, håper de nye eierne behandler deg fint.
carlhaakon Skrevet Januar 12, 2009 Skrevet Januar 12, 2009 Har ikke lyst til og vise fram bilder av 328en etter jeg solgte den. men den havna i grøfta etter noen uker i nytt eie. men denne blir bygd opp igjen til sommern før etter
Haug Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 noen som kjenner til denne?sist sett i hamar tror jeg. Tror jeg så denne i Hamar her om dagen.
Hauso Skrevet Januar 13, 2009 Skrevet Januar 13, 2009 ang de oransje bilene. jeg tror de har tatt det mujaffaspillet litt for seriøst, ellers så er det mujaffa sjøl som har vært ute å gjort revestreker.. appropo mujaffa, here it is=D Enjoy, og for all del, det er et spill, ikke gjør det til virkelighet!!!! !! ! http://www.nrk.no/mujaffa/2908596.html haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå