The StigMeister Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Lurer på dette da jeg vurderer og sette tilbake de originale lyktene mine, og montere ccfl ringene på de! Har xenon i nær og fjærn. Og siden man kan justere fjern og nær hver for seg, så er jo dette den beste løsningen
hagenisse Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 Nei, orginallyktene er helt håpløse til xenon. Lyset blir spredd helt feil.
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Skrevet Mars 3, 2008 oki... ble det veldig mongo? får snart et sett selv skjønner du
hagenisse Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Det blir som en gammel falsk & mathiesen greie.. "Du ser bra ut, men du ser ikke bra ut".
-Sammy Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Det blir som en gammel falsk & mathiesen greie.. "Du ser bra ut, men du ser ikke bra ut". Men seriøst, orginallamper funker dårlig altså ? Hva med noen jalla FK lykter da, bedre?
Mafia Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Om du skal ha xenon lys, så er vist nok de ettermonterings-settene noe dritt. Jeg er fornøyd med mine, som er ferdigmonterte xenonlys fra GS. http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/7937.jpg
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Dette kommer vel litt ann på hvilke type originale lykter man har. Har du den versjonen med prosjektor-linser på nærlysene, vil dette gå bra, men har du som jeg hadde vanlig reflektorlamper, blir lysbildet heelt feil. Jeg måtte justere lyktene langt ned for å ikke blende motgående biler. Om du skal ha xenon lys, så er vist nok de ettermonterings-settene noe dritt. Jeg er fornøyd med mine, som er ferdigmonterte xenonlys fra GS.http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/7937.jpg Og hvorfor er de ettermonterings-settene noe dritt?
///Mysild Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 jeg har zkw lykter... vil det gå bra tror du kjetil?
Mafia Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Om du skal ha xenon lys, så er vist nok de ettermonterings-settene noe dritt. Jeg er fornøyd med mine, som er ferdigmonterte xenonlys fra GS.http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/7937.jpg Og hvorfor er de ettermonterings-settene noe dritt? sa bare jeg har hørt.... Jeg vet ikke, men jeg er fornøyd med mine, og ser på det som en meget god investering.
The StigMeister Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Er linse på mine lys. Men hva med fjernlyset? Bra lys?
Kjetil 323i E36 Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 jeg har zkw lykter... vil det gå bra tror du kjetil? Usikker på akkurat hvilken produsent som har linsene, men du ser det lett når du ser på lykten. Er det linse-lykter ser du på en måte en kul/øye der nærlyset er. Du ser forskjellen på bildet under her. "Linselykter" av merket FK øverst og originale, dog veldig slitte, lykter nederst uten. Er linse på mine lys. Men hva med fjernlyset? Bra lys? Reflektorene i fjernlyset på de originale lyktene var iallefall mye bedre enn på mine nåværende FK-lykter. Jeg måtte kjøpe til krafigere ballaster på fjernlysene for å få et OK lys i mine øyne.
///Mysild Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 oki... takker... har type lykt som er i bunnen venter på pakke nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå