Gå til innhold

Komplett anlegg - 20 000,- forslag?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg anlegg til min BMW 3-serie Sedan, jeg har ikke minste peiling, men jeg har 20 000,- disponibelt til anlegg.

Alt er originalt i bilen, så må ha spiller, basser, diskanter og kondensatorer. Absolutt alt.

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid siklet på RF T2 serien, betaler jeg veldig mye for merket om jeg kjøper dette? Eller er det verdt hver eneste krone, kvalitet hele veien?

Kunne tenkt meg en eller annen som haddde peiling til og satt opp en skikkelig pakke, men da burde jeg vel kontakte et firma som selger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid siklet på RF T2 serien, betaler jeg veldig mye for merket om jeg kjøper dette? Eller er det verdt hver eneste krone, kvalitet hele veien?

Kunne tenkt meg en eller annen som haddde peiling til og satt opp en skikkelig pakke, men da burde jeg vel kontakte et firma som selger ?

Du betaler sikkert litt for merket hos Rockford, men kvaliteten er det vell heller ikke noe å si på da :) Har hørt rockford subber før, å de skuffer ikke.. har selv bestilt en RF T2 sub nå da, så jeg venter i spenning på å få prøvd den :D

Ikke for å kritisere de som selger bilstereo på dette forumet, men du får vell mere for pengene hvis du allierer deg med noen å får bestilt selv.

Kan jo legge til at jeg bestilte

RF T2 sub, RF 10001BD forsterker, Kinetik HC 800 batteri å en relativt bra pioneer cd-spiller..

bestilte fra amerika, å kan si så mye at jeg fikk alt til prisen av subben å forsterkeren på en norsk bilstereo butikk :) (av det jeg har sett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I norge er det ikke ett stort nok marked til at ting kan være så billig i som i statene. +at dette er norge, hva er vel billig i detta avgiftslandet. Og jo mere folk handler fra utlandet jo dyrere blir det her. Det som er synd er at vi antagelig hjelper deg over forumet eller i real life enten du kjøper anlegget av oss eller fra utlandet. How inteligent.. :roll:

Men den dagen noe av det du kjøper ryker blir det hvertfall noen mnd ekstra venting på repp. Om det i heletatt kommer tilbake.

Hadde du handlet RF for over 10år siden hadde det vært et kraftig og godt merke. Fra US, nå er det designet og laget i Kina, det har blitt ett kvantitets merke.

eltek har veldig mye bra. eks dynabel. se selger det veldig billig. de selger til den prisen det koster og lage dem.

Tror du på julenissen også?? Hvordan i helvette får dem til det? Driver dem veledighet?? Julenissen skulle også vært rapportert til skattevesenet. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du på julenissen også?? Hvordan i helvette får dem til det? Driver dem veledighet?? Julenissen skulle også vært rapportert til skattevesenet. :lol:

Det blir vell ikke lenge før vi ser sleden utenfor tollkontoret :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, tilbake til saken :)

Hvis jeg hadde 20.000kr å bruke på stereo :twisted:

Nå vet ikke jeg om hva du er ute etter av lyd i bilen.. men jeg hadde nokk uten tvil gått for

2 RF T2 subber,

en 2000W RF forsterker,

å med litt rekning så bli vell det noe sånt som 10.000kr ferdi i norge?!

da har du hatt 10.000 igjen til kabler, batteri, høytalere osv.. :)

men, selfølgelig.. er du da ute etter bedre lyd kvalitet, så kan du jo droppe en sub å bruke pengene på høytalerene :) det er jo smak å behag det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, tilbake til saken :)

Hvis jeg hadde 20.000kr å bruke på stereo :twisted:

Nå vet ikke jeg om hva du er ute etter av lyd i bilen.. men jeg hadde nokk uten tvil gått for

2 RF T2 subber,

en 2000W RF forsterker,

å med litt rekning så bli vell det noe sånt som 10.000kr ferdi i norge?!

da har du hatt 10.000 igjen til kabler, batteri, høytalere osv.. :)

men, selfølgelig.. er du da ute etter bedre lyd kvalitet, så kan du jo droppe en sub å bruke pengene på høytalerene :) det er jo smak å behag det!

Høres bra ut! Hvordan gjør jeg det med diskanter? Hvilke kjøper jeg? Og må jeg ha en egen forsterker på detta? Eller kjører jeg det på spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men, tilbake til saken :)

Hvis jeg hadde 20.000kr å bruke på stereo :twisted:

Nå vet ikke jeg om hva du er ute etter av lyd i bilen.. men jeg hadde nokk uten tvil gått for

2 RF T2 subber,

en 2000W RF forsterker,

å med litt rekning så bli vell det noe sånt som 10.000kr ferdi i norge?!

da har du hatt 10.000 igjen til kabler, batteri, høytalere osv.. :)

men, selfølgelig.. er du da ute etter bedre lyd kvalitet, så kan du jo droppe en sub å bruke pengene på høytalerene :) det er jo smak å behag det!

Høres bra ut! Hvordan gjør jeg det med diskanter? Hvilke kjøper jeg? Og må jeg ha en egen forsterker på detta? Eller kjører jeg det på spilleren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Hvordan gjør jeg det med diskanter? Hvilke kjøper jeg? Og må jeg ha en egen forsterker på detta? Eller kjører jeg det på spilleren?

Du kjøper et sett med fronthøytalere og diskant.. Finner ut hva som passer i bilen din,og hvis du kjøper et ganske bra sett, så kan du jo kjøpe med en forsterker til front/bak høytalerene.. Det er vell best sånn, men du trenger vell ikke alt av forsterker for å drive høytalerene..

men sørg for all del at du får nokk strøm til å drive subbene.. det er viktig, muligheter for å ødelegge de med underspenning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei og atter nei, ta kontakt med seriøse folk, slik som installbay.no,engenaudio,nautiluz.net/, morel.no for å nevne noen, disse lurer ikke og driver tull, er nok selfølgelig mange andre serøse også, men disse kom jeg på nå, og har selv stor erfaring med morel.no og installbay.no, supre folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei og atter nei, ta kontakt med seriøse folk, slik som installbay.no,engenaudio,nautiluz.net/, morel.no for å nevne noen, disse lurer ikke og driver tull, er nok selfølgelig mange andre serøse også, men disse kom jeg på nå, og har selv stor erfaring med morel.no og installbay.no, supre folk

fordi at? det er jo ingen grunn til å kontakte noen som helst hvis han klarer å finne ut selv va han skal ha i bilen? men, selfølgelig.. kontakt noen med peiling, så blir alt greit.. men vet vell av erfaring at dette "antagelig" ikke er den billigste å beste løsningen?! det er min mening iallefall.. merkevarene er det samme uansett hvor de kommer fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...