Gå til innhold

Komplett anlegg - 20 000,- forslag?


Anbefalte innlegg

nei nei og atter nei, ta kontakt med seriøse folk, slik som installbay.no,engenaudio,nautiluz.net/, morel.no for å nevne noen, disse lurer ikke og driver tull, er nok selfølgelig mange andre serøse også, men disse kom jeg på nå, og har selv stor erfaring med morel.no og installbay.no, supre folk

fordi at? det er jo ingen grunn til å kontakte noen som helst hvis han klarer å finne ut selv va han skal ha i bilen? men, selfølgelig.. kontakt noen med peiling, så blir alt greit.. men vet vell av erfaring at dette "antagelig" ikke er den billigste å beste løsningen?! det er min mening iallefall.. merkevarene er det samme uansett hvor de kommer fra!

nei d er klart, "alle" kan jo alt her da så :wink: tenkte d var greit at han prata med noen som faktisk kan JOBBEN sin da, å d koster ikke noe å ta en prat med feks installbay. ingen her som har sagt at noen skal bestemme for han eller :? er meningen å hjelpe til, ikke slenge idiotiske kommentarer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei d er klart, "alle" kan jo alt her da så :wink: tenkte d var greit at han prata med noen som faktisk kan JOBBEN sin da, å d koster ikke noe å ta en prat med feks installbay. ingen her som har sagt at noen skal bestemme for han eller :? er meningen å hjelpe til, ikke slenge idiotiske kommentarer :(

Det er ikke det jeg mener, absolutt ingen ting iveien med å snakke me de som har peiling.. :) men jeg syns det er litt viktig å forske på det selv.. lærer mest av det!.. ikke bare ringe noen å få noen till de til å slenge over noe bil-stereo ukritisk, det er jo selfølgelig veldig lett å gjøre det. men jeg anbefaler ikke det når man er ganske nybegynner selv! Forsk på bilstereo, grunnleggende.. sånn at man har forståelse for hva man faktisk trenger, og vill ha :)

Men for all del, all respekt til de som kan tingene sine :) jeg sammenlingner meg ikke med de beste, jeg kommer bare med noen tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner hva du mener, men nå er ikke disse gutta på feks installbay ute etter å lure folk eller noe, dem er veldig behjelpelig med med sånne løsninger uten at dem tjener penger på d. dessuten er d en meget dyr vei å gå om du skal lære alt selv :wink:

men nå er d vel nok OT her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...