Gå til innhold

alt for mye Sierra deler (Cosworth og IS Turbo )

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hehe.. mente strak som i strøken :D

sjekke pris på frakt,æ sende dæ pm

250kr i frakt pga lengde,droppe den æ,men lykke til med salget :)

• 2 weeks later...
Skrevet

tak trekk sedan cosw.. som er møkkete. 400kr

Bakluke med vinge.. cosworth sedan. litt falma i lakken men ellers grei.. svart. 1200kr

svart gulvteppe

alle lister osv inni bilen svart.

ABS enhet selges komplett med ledningsnett og hjerne 1500kr

Det er vel dette som jeg kjente igjen som kan stamme fra min dele cosworth. Som du stjelte deler fra.Det kan du bare levere tilbake,eller selge det og gi meg penga...

Også kunne du skrivd at det er lakken på vingen på lokket som er falma...

Du har nr mitt,og vet hvor jeg bor.Kan fint møte deg og få det også.

Even og chris har jo levert tilbake det de tok nå,så nå er det din tur. Også kan jeg få det som du skylder meg for combon min som du vraka,så skal du få verktøyet ditt...

Skrevet

Jeg hadde ikke stolt mye på den mannen nei...han påsto jo ovenfor en annen som også er innblandet i dette at løftebukken som stod på verkstedet der var hans,men den har jo jeg kvittering på i mitt navn...og mye annet....

Og denne lista ville det nok lønt seg for han og annonsert på fmcn.no , men det går jo ikke,for der er han banna pga svindel....

Skrevet

tja.. du kan vell påstå mye rart skage.. men du kan heller snakke med han jeg har kjøpt disse delene fdu snakker om av? hvis det hjelper deg litt..

og du kan jo spørre her ute hvor mange jeg har svindla så får vi se hva du sier... ;) lykke til Skage.. ha en fin påske.. ;)

Skrevet

De delene du tok av meg er vel solgt for lenge siden de... Men da kan du gi meg penga for dem,og penger for combon...

Takk i lige måde:p

Skrevet

jeg mangler alt det som er nevnt over her fra den dele coswortehen....hva som er solgt og ikke solgt er samme det...bare jeg får pengene jeg!har ikke så bruk for de delene egentlig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...