Gå til innhold

alt for mye Sierra deler (Cosworth og IS Turbo )

Anbefalte innlegg

Skrevet

taktrekker reiv da du i filler.. så det kan du bare holde kjeft om.. det lå rivd ned av taket.. ABS nettet lå i bilen etter jeg plasserte bilen utafor hos deg..

du tok også ut hele interiøret.. så ikke prøv deg!

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jeg tok ut stoler og dash ja,og dørtrekkene... midtarmlenet og resten stakk du av med.. 3 dører tok du også

ABS nettet og hjernen til abs var ikke der...

Skrevet

neivel...det var ihvertfall ikke der,han nekter for at han har det sist jeg spurte,men skal ta en prat med han jeg, men utifra den smsèn du sendte meg nå,så går jeg utifra at dette ordner seg nå :)

Skrevet
ser at du skal selge bilstolene til dama morty999.hvor skal dama di sitte når ho skal kjøre???

de er nok mine.. ;) og de er solgt

Skrevet
neivel...det var ihvertfall ikke der,han nekter for at han har det sist jeg spurte,men skal ta en prat med han jeg, men utifra den smsèn du sendte meg nå,så går jeg utifra at dette ordner seg nå :)

For håpe det ordner seg da,synd det skal gå så langt før det skjer no da!Hørt om et tilfelle til her inne der vedkommene ikke hatt fått det han skulle av MORTY999 men tenkte ikke no særlig over det før man hører enda mer...

Skrevet

jeg har sendt ALT jeg skulle her inne.. hvem er det da isåfall mikke? det var vell "bmwklovn" men det ordna seg rett etterpå det

Skrevet

fatter ikke at derre ikke RINGER værandre å gjør opp

slike ting,sku faen mæ vært forbudt å ta slikt over ett forum.

-mi mening..

• 2 weeks later...
Skrevet

burde iværtfall ikke ødelegge en tråd pga slikt, dette er vel en privat sak imellom dere, og da har vel denne saken strengt tatt ingenting her på forumet og gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...