Mikaelft Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Heisann. Har et trøbbel med bremselyset, tråkker jeg på bremsen f.eks 10 ganger så funker den f.eks 4 ganger.. prøver jeg igjen så funker den KANSKJE alle gangene, dette varierer hele tiden. Litt kjipt om jeg blir påkjørt bakfra. Jeg har en misstanke om at jeg kan ha skjært over noe ledninger i bagasjerommet. Jeg trekte opp bagasjerommet i helga og brukte tapetkniv litt her og der. Noen som vet hvor ledningsknippen for bremselys etc er plassert ? Det gjelder en BMW E36 1995 cabriolet
///Mysild Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 VELDIG ofte jordignsfeil på e36 baklamper fjern dekselet bak lampa, ta av ledningene, fjern mutterne, ut med lampa og se om det er rust, smuss etc bak på kontaktene, evt se om alle pærene treffer kontakt... ofte så bøyer metallet seg etter årene
Mikaelft Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Baklyktene er snart 1 år gamle... Alle andre lys funker som de skal.
///Mysild Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 hmmm... rart... da må det være noe annet... er ikke føleren på pedalen som kan være litt skev? vet ikke åssen den ser ut, men er vel et forslag... ellers så kan du jo begynne å feilsøke...
Mikaelft Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Skrevet Mars 4, 2008 Tenkte på føleren der jeg og, noen som vet hvor den sitter og ser ut?
BMWtotti Skrevet Mars 4, 2008 Skrevet Mars 4, 2008 Føleren/bryteren sitter på bremsepedalen. Ta vekk panelet under rattet og du kan ikke unngå å ikke se den. Går to ledninger inn på en kontakt som igjen er koblet til bryteren. Hadde samme problem, og det viste seg at det var den. Kan være dårlig kontakt her. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå