Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Forbauser meg ikke, men jeg vil tro at BMW og Toyota eierne er happy for totalt forskjellige grunner, hvis dere fatter :wink:

+1

Og av totalt forskjellige forutsetninger.

Kunne sagt fler stygge ord, men jeg sparer sarte sjeler for avhandlingen om hva jeg synes om diverse servicer utført hos diverse Toyotaforhandlere.

Skrevet

Merkene det er snakk om appelerer til 2 helt forskjellige type sjåfører.

Liknende målinger har blitt gjort flere ganger tidligere, så dette er jo ikke akkurat "ferske nyheter".

Skrevet

kan ikke si det nei, knuste ene stikkakslingen på hiluxen i går så...

men når en bil er godt oppi 20-åra så kan man vel forvente forskjelligt.

bmw har jeg derimot bedre erfaringer med, men har ikke hatt noen spesielt gamle bmw'er da..

Skrevet

Hmm, fint bmw er på topp, meeen noen velger kansje bmw fordi de vet det er noe spessielt med bmw, noe ved følelsen av tysk kvalitet :D

Mens toyota er gamle damer som nylig har blitt enslige og trenger liten bil til og komme seg på kaffe besøk til naboen å ser på bil som ... en bil bare :P

Litt satt på spissen men. Lenge leve BMW! :D

Skrevet

Har også en av hver. Og ser det sånn at hvis man bor i byen,så er det ikke helte verden i forskjell. Men hvis man skal på biltur,svingete veier,fjellveier osv, så sitter man å klager på veien i Toyota'n og man sitter bare å smiler og nyter naturen i BMW'n

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...