|m0rten| Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Hei, jeg så at Audi/VW forumet hadde egen for dette, så tenke jeg skulle hørre litt her. Jeg er i stand til å aragsjere dette her om det er intresant! Jeg har kontakter i fra østen og er i stand til å kunne gjøre gode avtaler. Har vert i kontakt med en levrandør og har fått tilsendt litt bilder. Skulle det bli arangsjer noe så blir det sjø frakt ca 4 uker + ingen mva triksing pga forsikring osv. Delene er og finne i mange av de amerikanse sidene på nettet, så er ikke snakk om kina dritt varer. Her er litt bilder: Carbon tak til 4d E46 + E90 og E92 og muligens 2D E46, dette er 3m tape carbon tak i ekte carbon, ingen kutting eller noe i den duren. CSL koffert til både E46 4 og 2dør. I både glassfiber og carbon. Er deler til de fleste 3 serier fra E36 + litt E39. Spørsmål om pris osv på PM, osv. Og husk jo flere som er med jo lenger ned synker prisene. Men ikke umulig om du er alene om noe. Jeg har masse bilder osv, bare hyl ut om det er noe dere savner.
vetu03 Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Virket spennende dette her.. Men hva slags merker er det du skaffer? Spes på carbon panser e36?!
|m0rten| Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Virket spennende dette her.. Men hva slags merker er det du skaffer? Spes på carbon panser e36?! Fant ikke noe til E36 carbon panser, men sende mail. Meker, jeg er ikke sikker på hvem de levere til I USA, men jeg vett dem har gitt en forhandler i use ene rett på E90 og E92 delene i USA da. Så virker ikke som det er noe tull, og de garantere passform på delene! Dem er ikke biligst på markedet. Jeg har bestilt opp 2 sett med E46 Led baklykter(m3 style) også! Kan tenke meg dem går for ca 2k pr sett Jeg skal ha opp en CSL koffert selv på sjø frakten, og evt noe fangere og greier. er masse til E46 og E90 serien, litt mindre til E36! Men endel til E60 også om noen der ute er intrisert, og litt til E87. Men skal forhørre meg videre om mer E36 deler.
Anderslien Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Skaffer du M-tech 2 bakfanger og sideskjørt til E46 coupe? Hvis du gjør det, pris? Bakfanger med hull til ryggesensor (PDC) Anders
Anderslien Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Sliken? Med sliken kansje? Ser ikke helt hva det siste er, men den øverste er riktig. Det er bakfangeren jeg vil ha. Hvor mye vil du ha for den? Legg ut større bilde av det siste. Har du sideskjørt?
|m0rten| Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Det siste er Carbon diffuser til M-tech2n Blir stor gruppe kjøp via sjø frakt, så reiner ikke med at d vil koste Gucci sjorter. Prisene vil synke hvor flere som er med. Side sjørt er og oppdrive det også.
Anderslien Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Det siste er Carbon diffuser til M-tech2nBlir stor gruppe kjøp via sjø frakt, så reiner ikke med at d vil koste Gucci sjorter. Prisene vil synke hvor flere som er med. Side sjørt er og oppdrive det også. Carbon diffuser er ikke så farlig. Hvor mye skal du ha for bakfangeren og sideskjørt da? Inkl. frakt. Sånn ca...
|m0rten| Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Skrevet Mars 5, 2008 Venter på frakt eksempler så da blir vi alle her inne litt smartere.
ost_ost_89 Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 Høres interessant ut dette! Hva med pris på M-Tech 2 front fanger til 4dr E46?
S.Arnesen Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 har ikke noen foreløpig priser på saker og ting da? som m3 frontfanger til e46 coupe, csl bakluke til e46 coupe?
-Lasse- Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Jeg er også interessert i m-tech II bakfanger med diffusor (ikke carbon) og uten pdc til e46 coupe/cab.
|m0rten| Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 Kan neven noen priser GTR panser og andre Carbon panser blir ca 600 usd CSL koffert rundt 500 usd M3 front kommer i 2 forskjellige enten den i "orginal matrialet" 350-400 eller i glassfiber til gode 200-250. samme med M-tech bak sjørt og slikt. Dette er priser som er + frakt og mva. Fikk svar ang frakt ang dag 1CBM= US$60.001 hood+ 1 trunk + 1 bumper is about 1.4 CBM(every time over 1CBM, it'd be calculate 2CBM), and if you have small items like mirror, door sills...interior dashboard kits...etc, we'll put the small items into the boxes of big items, it's a good way we save the volume and keep the packages as small as possible for you . So the more you ship, the cheaper sea freight charge it is. Er masse greier, bare hyl ut om dere savner noe.
landeveiens_skrekk Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Jeg er også interessert i m-tech II bakfanger med diffusor til e46 touring. Angle eys lykter til 02' facelift oxo m-teck II clubsport påsatser til frontfanger, fikser du det? men trenger litt priser og sånn.
|m0rten| Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Skrevet Mars 7, 2008 Fikk tilsendt E36 Carbon panser også, forsto det slikt for at det var interesse for det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå