elieeg Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 endelig kom det litt snø på veien. måtte bare ut å sladde. sjekka oljen på bilen. dårlig tid som jeg hadde klarte jeg å glemme å skru på lokket igjen. etter en periode merket jeg at bilen gikk rart på tomgang. sjekket motorrommet og så at lokket ikke var på og det var selfølgelig borte. litt olje hadde spruta opp, men gikk heldigvis bra.. miss noen som tilfeldigvis har et lokk til salgs?
conan Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Noen burde ikke fått lappen, må du sjekke olje før vær tur du eller? Åssen er det du sjekker olje a? Titter oppi påfyllinga på toppen. Påfyllingslokket heter det. Beste er kanskje tråsykkel for noen her inne gitt.
E.Wenaas Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Snakk om å fyre seg opp conan! herre... Ved sjekk av olje, kan man av og til ha behov for å etterfylle - normalt sett må man da av med påfyllingslokket.
OleEven Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Noen burde ikke fått lappen, må du sjekke olje før vær tur du eller? Åssen er det du sjekker olje a? Titter oppi påfyllinga på toppen. Påfyllingslokket heter det. Beste er kanskje tråsykkel for noen her inne gitt. Så det å sjekke olje med peilepinnen, å fylle oppi litt olje hvis det har minket gjør at man ikke skulle hatt lappen? Eller at man glemmer å skru på oljepåfyllings lokket også gjør at man ikke skulle hatt lappen? Hvis han hadde blitt tatt i radar i 80 i en 40 sone skulle jeg sett meninga med innlegget ditt.. Men det å glemme å skru på et olje påfyllingslokk er en feil vi mange har gjort.. Usakelig innlegg..
JoCCe Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Bump i gaaaammel post ^^ Men fort gjort å glemme elimintære ting når man er stressa Trenger nok ikke si du får univærsal lokk på biltema da det er 2 år siden han mista lokket
Deep Dish Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Bump i gaaaammel post ^^Men fort gjort å glemme elimintære ting når man er stressa Trenger nok ikke si du får univærsal lokk på biltema da det er 2 år siden han mista lokket Hmmm.. Tror nok du skal ta deg en tur til Synsam...!!
kazynor Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 JoCCe da...har du vært i garasjen og sniffa tynner nå igjen?
Bmweee Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Noen burde ikke fått lappen, må du sjekke olje før vær tur du eller? Åssen er det du sjekker olje a? Titter oppi påfyllinga på toppen. Påfyllingslokket heter det. Beste er kanskje tråsykkel for noen her inne gitt. oi..dårlig dag her eller? noe av det dummeste eg har lest..
///Mysild Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 lurer på om conan er sinna pga snøen og til trådstarter, MANGE som glemmer både oljelokk, tanklokk og slikt på jobb (YX) det vittigste er de som glemmer å sett håndtaket på plass og kjører avgårde!
conan Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Er bare dritt lei alle som legger inn drittslenging på innlegg, så har begynt i samme stil bare. Når folk legger ut nye innlegg på forumet av andres kjøretøy og begynner og rakke ned og slenge dritt om den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå