Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tar det i tråden til de "skyldige" hehe. Emo, mener du jeg syntes synd på meg selv?? Litt ute på jordet nå eller. Tror vel faen ikke jeg sitter og griner over drittungers utalelser, bare dritt lei sånne totalt bortkasts innlegg.

Skrevet

Hmmm...så hvis jeg slenger dritt/sier meningen min om bilen din, og neste dag spør om hvilke girolje jeg skal kjøpe så vil jeg få et svar der etter? :)

Men skjønner hva du mener, er også litt lei av alle trådene om biler som blir hengt ut.. :wink:

Skrevet
hahah :-) spill litt m3 challenge, og ro ned nervene litt... forbanna over at påska er over? tar jo helt av her nå...

Tell me about it.. Det er påske hele året for meg.. Høna legger stadig nye egg GITT 8)

Skrevet
Conan gone BIG time emo...

Kanskje noen har slengt for mye dritt om bilen hans GITT...

Conan for anledningen, http://www.SlengDritOmAlt.com

Go there and GO nuts..

Faen, gir du meg en link som ikke virker oxo :evil: pokker... Apropos m3 challenge, fikk den ikke til og virke her.. Og ja, denne påsken har seriøst sugd. Begge nazibrakkene er ute av spill og ikkeno har vært åpent, så deler har vært et problem.. Shitndiencrapnfuck azz. Emo meg her og der. Jepp, sleng dritt og dritten vil komme i retur :? What goes aroud, comes around vett :x

Skrevet
Conan gone BIG time emo...

Kanskje noen har slengt for mye dritt om bilen hans GITT...

Conan for anledningen, http://www.SlengDritOmAlt.com

Go there and GO nuts..

Faen, gir du meg en link som ikke virker oxo :evil: pokker... Apropos m3 challenge, fikk den ikke til og virke her.. Og ja, denne påsken har seriøst sugd. Begge nazibrakkene er ute av spill og ikkeno har vært åpent, så deler har vært et problem.. Shitndiencrapnfuck azz. Emo meg her og der. Jepp, sleng dritt og dritten vil komme i retur :? What goes aroud, comes around vett :x

Ikke lev for lenge på det mottoet der.. Karma is still a bitch;-)

Og JA, jeg er overalt der det trengs :^o

Skrevet
Er bare dritt lei alle som legger inn drittslenging på innlegg, så har begynt i samme stil bare. Når folk legger ut nye innlegg på forumet av andres kjøretøy og begynner og rakke ned og slenge dritt om den.

Og da skal vel vi andre stå frem som bra eksempler.. hvis du ikke går under den gyldene regel: "Can`t beat em, join Em!" :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...