Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HELT ENIG..tenker det sånn..eg og mine evnt unger en gang..vil noke vere borte fra jorden her leeeenge før alt går til helvette for full musikk!

Skrevet

e38 er ikke idioti å kjøpe !!

Den deffinerer bil. punktum.

Og til dere global oppvarming :

http://www.youtube.com/watch?v=fo4R7yXz-90

Dette er en meget interessant dokumentar, hele versjonen finnes på diverse ymse sider for nedlastning. Men her er den delt opp i 8 deler på youtube. Sier ikke at folk skal tro det som blir sagt her helt blindt. Men oppmuntrer heller til å ha en viss skepsis til det samfunnet og media mater oss med. En sak har alltid flere sider.

Men kjøp deg e38 du :wink: det skal iallfall jeg en gang.

Skrevet
e38 er ikke idioti å kjøpe !!

Den deffinerer bil. punktum.

Og til dere global oppvarming :

http://www.youtube.com/watch?v=fo4R7yXz-90

Dette er en meget interessant dokumentar, hele versjonen finnes på diverse ymse sider for nedlastning. Men her er den delt opp i 8 deler på youtube. Sier ikke at folk skal tro det som blir sagt her helt blindt. Men oppmuntrer heller til å ha en viss skepsis til det samfunnet og media mater oss med. En sak har alltid flere sider.

Men kjøp deg e38 du :wink: det skal iallfall jeg en gang.

e38 er sjefs biler det, litt senking og noen skikkelige felger så er man i mål.

for all del ikke mas om global oppvarming her og! blir sprø av tanken, jeg må betale ekstra årsavgift fordi jeg har en gammel pajero som " forurenser", hver gang jeg ser ut av vinduet for tida ser jeg 1 stk jack up rigg, noen tau båter, supply båter osv.. ser vertfall ikke ut som oljeindustrien har så strenge utslippskrav :roll: men en e38 og en m5 di forurenser jo nok alene til å få kloden til å kollapse, ser det ut for etter avgiftene på dem å tolke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...