ReiRud Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 hva med O.Z Futura? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hei alle sammen! Godt og se at de felgene som dukker opp er de samme som jeg selv liker! Ligger ann til M-Contur eller Motorsport i 17" ja! Noen som har prøvd M-Contur i 10*17" på E36 da? Har ett tilbud på disse fra Sverige, men det er 190 mil tur/retur og hente! Min eneste bekymring er at 17" skal bli litt "puslete" på E36 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 hva med O.Z Futura? Får jeg tak i disse henn da? Er jo forholdsvis lite brukte BMW Hjul tilsalgs! Kunne også ha tenkt med AEZ Simas, har litt sansen for dem, men er jo ikke i salg lenger! Hva med OZ Ceres? Er det litt for gammelt? Ellers så er jo Schmidt Hjul drømmen, men umulig å få tak i til fornuftig pris....... Digger den som er nederst her, er vel en på forumet sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Min gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Oz Mito i 8,5 & 9,5x18. Koster "bare" 2780 euro + moms + dekk. Men for noen felger da Er hvertfall de jeg sikler mest etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Rundt 40 lapper da, så har du gromme 3 delte tyskerhjul med dekk. (28.000 uten dekk inkl moms) Har store planer om å bestille derfra selv, men koster flesk. Selv sikler jeg på disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Greie de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 får kjøpt O.Z Futura brukt, eller eventuelt i tyskland på www.felgengarage.de de jeg hadde står nå på en mørk e30 med "justert" m5 motor med turbo så de ble solgt til et godt formål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Rundt 40 lapper da, så har du gromme 3 delte tyskerhjul med dekk. (28.000 uten dekk inkl moms) Har store planer om å bestille derfra selv, men koster flesk. Selv sikler jeg på disse: Håhå, fete felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Hehe, 40 lapper ja! Det er vel mere en jeg betalte for bilen det! Disse tyskerfelgene er jo helt RÅ!! Hvor er en bra plass å lete brukte felger utenom forumet her da? Følger med på finn.no / blocket.se og autodb.no.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Autopower dot se slæsh powerbørsen pleier det å ligge en del hjul ute. Kan jo sjekke ut der evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 kjøp & salg sidene på bmwccn.no er jo også verdt å følge med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Nå var det nytt for meg at M-contour var fra M3 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 da lærte du der Dr_s countur er til sedan, doble spoke er til cab, og gt (med motorsport på) og doble spoke 2 er til coupe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 E46 M3 CSL replica felgene ser jo bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå