steffen- Skrevet Mars 5, 2008 Skrevet Mars 5, 2008 hmm. lurer på åssen dette er og sette på bilen min da jeg har orginale åssen er det med koplinga? er det plug and play? men har sett på disse speilene. et par er for UK det andre for US hvilke av disse passer på min da begge er left hand drive? har vell noe med koplinga. åssen finner jeg ut om jeg har varme i speilene. har ladri tenkt over om jeg har det. åssen er det med M lister fra ebay.dette er vell i samme kvalitet som det andre man får kjøot tenker jeg? unntatt det orginale til M3 da.
haavard Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Skru på avising på ruta, så kjenner du på speila om de blir varme eller ikke. Koblina er som regel plugg and play, i hvert fall om du finner speil som like funksjoner som de du har fra før. Varme, el-justering etc. Så er det forskjell på coupe/cab kontra touring/sedan. Ting fra eBay, er som regel akkurat det samme du får kjøpt her i Norge. Og fungerer helt OK.
haavard Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 US passer hvertfall, men om UK passer, vet jeg ikke.
ehrnst Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 speila skal vel ha varme i seg selv om du ikke har på defrost på bakruta?
steffen- Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Skrevet Mars 6, 2008 okei. noen som har satt på mspeil som har hatt orginale.. er det bare og pluge i og skru fast eller er det noe mer jeg må gjøre?
frodekrs Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Jeg kjøpte ett par mspeil på ebay. Men dei hadde 3 ledninger og jeg har 4 orginalt. (eller omvent?) så jegg fikk problem med justering av speila
kristols Skrevet Mars 6, 2008 Skrevet Mars 6, 2008 Vurderer kjøpe slike selv..men før jeg gjør det må jeg ha klarhet i en ting: Er de like ubrukelige som de fabrikkmonterte? Jeg synes de originale forstørrer bildet for mye, som også fører til stor blindsone.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå